Είναι γνωστό ότι ο επιχειρηματικός κόσμος είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Είναι ένας χώρος γεμάτος απαιτήσεις, σκληρές αποφάσεις και ακόμη πιο αμείλικτους ανθρώπους.
Ο συναγωνισμός ή η ευγενής άμιλλα συνήθως είναι ψιλά γράμματα, κυρίως όταν πρόκειται για αντίπαλους επιχειρηματικούς κολοσσούς που πουλούν παρόμοια προϊόντα.
Ωστόσο, ο ανταγωνισμός των επιχειρήσεων βοηθά τόσο την οικονομία όσο και τους καταναλωτές. Στις εξαιρετικά ανταγωνιστικές αγορές, οι επιχειρήσεις δίνουν μάχη, μειώνοντας αρκετές φορές τις τιμές τους, προσφέροντας πακέτα προσφορών και καλύτερες υπηρεσίες.
Αυτές είναι οι 10 μεγαλύτερες ανταγωνίστριες επιχειρήσεις:
10. Reebok εναντίον Nike
Η μάχη μεταξύ Reebok και Nike βρίσκεται σε εξέλιξη για πάνω από τρεις δεκαετίες, και δεν ήταν πάντα ένα όμορφο θέαμα! Μία από τις πιο σημαντικές διαφορές μεταξύ των δύο εταιρειών ήταν πελατεία τους. Η Nike είχε επικεντρωθεί κυρίως σε άνδρες καταναλωτές, ενώ η Reebok στόχευε τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες πελάτες. Το 1987, η Reebok ξεπέρασε την Nike.
Από τότε οι δύο εταιρείες έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους, προσλαμβάνοντας διάσημους αθλητές για να εκπροσωπήσουν τα εμπορικά τους σήματα. Η Nike είχε συμβόλαιο με τον Μάικλ Τζόρνταν, η Reebok με τον Σακίλ Ο ‘Νιλ. Η Reebok έχει πλέον αγοραστεί από την Adidas, αλλά παραμένει στην δεύτερη θέση με πρώτη την Nike.
9. DC εναντίον Marvel
Οι δύο γίγαντες του κινουμένου σχεδίου κατανοούν ότι ο ανταγωνισμός είναι υγιής και τους ωθεί ώστε να γίνουν καλύτεροι. Η Marvel ξεπερνά την DC, όταν πρόκειται για ταινίες, ενώ η DC παραμένει προσηλωμένη στους παραδοσιακούς χαρακτήρες της (Μπάτμαν,Σούπερμαν).
8. Sony εναντίον Nintendo
Η Nintendo ξεκίνησε στην Ιαπωνία με την παραγωγή παιγνιόχαρτων και δεν θεωρήθηκε μια επικερδής εταιρεία παιχνιδιών μέχρι το 1970. Ενώ η sonic και η sega ήταν ανταγωνιστικές προς την Nintendo, το 1995, μια νέα εταιρεία, η Sony, παρουσιάζει το Playstation. Με 3D γραφικά και υποστήριξη CD, η Sony κυριαρχεί στην αγορά των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Σε απάντηση, η Nintendo ξεκίνησε το N64.
7. Ferrari εναντίον Lamborghini
Ο θρύλος λέει ότι ο Ferruccio Lamborghini, δυσαρεστημένος από την Ferrari, ίδρυσε τη δική του εταιρεία αυτοκινήτων το 1967. Με την πρώτη ματιά, οι δύο εταιρείες αυτοκινήτων έχουν πολλά κοινά. Τα αυτοκίνητά τους είναι λαμπερά, σπορ, πολυτελή. Και οι δύο εταιρείες είναι ιταλικές και τα λογότυπά τους είναι ζώα. Ωστόσο, από μια πιο κοντινή προσέγγιση, οι δύο εταιρείες δεν θα μπορούσαν να είναι πιο διαφορετικές. Η Ferrari είναι με διαφορά πρώτη σε πωλήσεις με δεύτερη την Lamborghini για το 2010. Η σαρανταεπτάχρονη διαμάχη τους βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη.
6. Energizer εναντίον Duracell
Η Energizer υπάρχει από τα τέλη του 1800, ενώ η Duracell εισήλθε στην αγορά πολύ αργότερα, στα μέσα της δεκαετίας του 1960. Οι δύο εταιρείες έχουν κάνει φανταστική δουλειά με την διαφήμιση των μπαταριών τους. Η μάχη βρίσκεται σε εξέλιξη, και υπάρχει ακόμη και σελίδα στο Facebook που προωθεί αυτή την αντιπαλότητα!
5. Nickelodeon εναντίον Disney Channel
Το Nickelodeon είναι ένα κανάλι για παιδιά και εφήβους. Η Disney άρχισε να αρπάζει μερικά από τα στελέχη της Nickelodeon, συμπεριλαμβανομένων των Rich Ross, ο οποίος ηγείται τώρα στο Disney Channel. Η Disney είχε πρόσφατα κάποιες επιτυχίες με την Hannah Montana και το High School Musical, αλλά το Nickelodeon έχει το Glen Martin DDS και το Spectacular.
4. Budweiser εναντίον Miller
Η επιχείρηση της μπύρας είναι πολύ ανταγωνιστική, αλλά η διαφήμιση είναι που βάζει αυτές τις δύο στην κορυφή. Η Budweiser και η Miller ήταν στήθος με στήθος στις αρχές της δεκαετίας του 1980, με την καθεμιά να κατέχει περίπου το 20% της αγοράς μπίρας. Ωστόσο, η Miller άρχισε να κερδίζει τον αγώνα με την πολύ επιτυχημένη εισαγωγή του Miller Lite και τις διαφημίσεις με τους διάσημους παίκτες του μπέιζμπολ, όπως τον Boog Powell, τον Μπίλι Martin και τον Marv Throneberry.
3. Bill Gates εναντίον Steve Jobs
Αυτοί είναι οι δύο γίγαντες της τεχνολογίας. Αρχικά ο Gates άνοιξε το δρόμο, εξασφαλίζοντας ότι τα Windows ήταν το προεπιλεγμένο λειτουργικό σύστημα στα περισσότερα γραφεία και τα νοικοκυριά. Μέχρι το 1997, η Apple αντιμετωπίζε το ενδεχόμενο πτώχευσης και δέχθηκε επένδυση, ύψους 150 εκατ. δολ., από τον Gates, προκειμένου σωθεί. Κατά τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια της ζωής του, ο Jobs της Apple εκτοξεύθηκε στο προσκήνιο και ξεπέρασε τον Gates με τη δημιουργία νέας τεχνολογίας, όπως τα smartphones, συσκευές αναπαραγωγής μουσικής και τα τάμπλετς.
2. McDonald ‘s εναντίον Burger King
Η έντονη αντιπαλότητα μεταξύ των δύο γιγάντων των fast-food είναι παροιμιώδης. Από την αντιγραφή των burgers έως τις ψευδείς διαφήμισεις, οι δύο εταιρείες ήταν στήθος με στήθος μέχρι το τέλος του 20ου αιώνα. Τα Burger King έμειναν πίσω στο αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν άλλαξε η ιδιοκτησία.
1. Coke εναντίον Pepsi
Ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός όλων των εποχών είναι αυτός της Coke και της Pepsi. Οι δύο εταιρείες αναψυκτικών συχνά είχαν τον ίδιο κοινό στόχο, καθιστώντας τη μάχη τους ακόμη πιο ενδιαφέρουσα. Η Coke έχει χαρακτηριστεί ως μια πιο “φιλική προς την οικογένεια” μάρκα, ενώ η Pepsi από την άλλη πλευρά, στρέφεται προς ένα πιο νεανικό κοινό. Και οι δύο εταιρείες έχουν αρπάξει πολλές διασημότητες για να υποστηρίξουν το προϊόν. Είναι τα κορυφαία brands στην προώθησή τους από τη Mεγάλη Oθόνη.
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.