search icon

Τεχνολογία

Mercedes: Εκατοντάδες αυτόνομα φορτηγά μαζεύουν ζαχαροκάλαμα

Η Mercedes-Benz με το επαγγελματικό της Axor, δοκιμάζει σε πραγματικές –και μάλιστα, πολύ σκληρές- συνθήκες την αυτόνομη οδήγηση

Μπορεί να μοιάζει με ένα «τυπικό» γεωργικό μηχάνημα αλλά κάτω από το «μανδύα» το Axor της Mercedes-Benz, είναι ένα ιδιαίτερα προηγμένο εργαστήριο τεχνολογίας.

Το Axor που χρησιμοποιείται στη Βραζιλία για τη συγκομιδή ζαχαροκάλαμου από το 2019, έχει δεχτεί συγκεκριμένες μετατροπές από την ίδια τη Mercedes (σε συνεργασία με την Grunner που ειδικεύεται στις αγροτικές επιχειρήσεις) για να εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αυτή την εφαρμογή.

Μέχρι το τέλος του 2022, περίπου 640 Axor θα έχουν τροποποιηθεί ανάλογα προκειμένου να ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών.

Με ένα προηγμένο αυτόνομο σύστημα, το Axor μπορεί και ρυθμίζει την ταχύτητά του ανάλογα αλλά και την απόσταση, για να κινείται παράλληλα σε μια θεριστική μηχανή και να «δέχεται» το φορτίο στη καρότσα του.

Καθώς ο οδηγός θα μπορεί να επέμβει ανά πάσα στιγμή, το Axor κινείται αυτόνομα δίπλα στη θεριζοαλωνιστική μηχανή με περίπου 6 χλμ./ώρα.

Η ενεργοποίηση των αυτόνομων λειτουργιών του Axor απαιτεί απλώς να προκαθοριστεί η διαδρομή συγκομιδής, στην κεντρική μονάδα διαχείρισης.

Τα μοντέλα Axor της Mercedes-Benz που χρησιμοποιούνται από αγρότες ζαχαροκάλαμου διαθέτουν επίσης έναν πρόσθετο μπροστινό άξονα και έχουν ελαστικά που βρίσκονται έξω από τα άκρα του αμαξώματος, σύμφωνα με το newsauto.

Σύμφωνα με τη Mercedes, ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα που προσφέρει η χρήση του αυτόνομου Axor, είναι η οικονομία που εμφανίζει σε καύσιμο σε σχέση με κάποιο τυπικό φορτηγό που χρησιμοποιούσαν οι πελάτες της, ενώ αντίστοιχα εμφανίζει και χαμηλότερα λειτουργικά κόστη, με ιδιαίτερα περιορισμένο αυτό της συντήρησης.

Διαβάστε ακόμη:

Σταϊκούρας για ΛΑΡΚΟ: «Θέλουμε να μείνει όρθια – Προστατεύονται οι εργαζόμενοι άμεσα και αποτελεσματικά

Εθισμένος στην αποτυχία: Από τη «φούσκα» του dotcom στη μεγάλη «χασούρα» του Bitcoin

Jefferies: Πρόσω ολοταχώς για τη μεγαλύτερη αύξηση επιτοκίων των τελευταίων 28 ετών

Exit mobile version