Για ακόμη μια χρονιά, παγκοσμίου φήμης εισηγητές θα επισκεφθούν την Αλεξανδρούπολη για να μεταφέρουν γνώση για τις νέες τάσεις, εργαλεία και τρόπο σκέψης στο «Μindspark» που θα πραγματοποιηθεί στις 20 και 21 Απριλίου 2019!

O διεθνώς καταξιωμένος εκπαιδευτής στελεχών Δρ Γιάννης Καλογεράκης, θα αναλύσει τον κώδικα της νέας γενιάς, γνωστή ως «Millennials», η οποία σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της συνολικής κατανάλωσης!

«Η γενιά αυτή χαρακτηρίζεται και ορίζεται από μία λέξη: ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ. Μπορούν με τα ακροδάχτυλά τους και μέσω ενός κινητού, τάμπλετ ή υπολογιστή να κάνουν σχεδόν τα πάντα, σε σχεδόν ακαριαίο χρόνο. Μπορούν να συνομιλούν οικουμενικά, να ψωνίζουν online σε δευτερόλεπτα, να συγκρίνουν τιμές γρήγορα, μαζικά, και κυρίως παγκόσμια.

Οι Millennials μπορούν να έχουν την εικόνα ολόκληρου του κόσμου σε μηδενικό χρόνο και, βέβαια, να αποφασίζουν να κάνουν μια συνάντηση, μια συγκέντρωση ή μια διαμαρτυρία μέσα σε λίγα λεπτά, επικοινωνώντας το, αλλά και πραγματοποιώντας το ευθύς αμέσως. Αυτή η γενιά λοιπόν, είναι οι πιο διαφορετικοί και ταυτόχρονα οι πιο «δύσκολοι- εύκολοι» συνεργάτες – πελάτες μας» επισημαίνει ο δρ Γιάννης Καλογεράκης:

«Κι αν αυτό σίγουρα ακούγεται αντιφατικό, επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω γιατί. “Δύσκολοι”, διότι, από τη μια, είναι οι πιο ενήμεροι πολίτες από κάθε άλλη ιστορική στιγμή. Είναι δηλαδή δυνητικοί συνεργάτες / πελάτες που έχουν περιηγηθεί στο διαδίκτυο και ενδέχεται σθεναρά να γνωρίζουν το προϊόν και την αγορά σας, ίσως καλύτερα και από εσάς τους ίδιους. Πελάτες – Συνεργάτες που έχουν στη διάθεσή τους άπειρη πληροφορία και κυρίως γνωρίζουν άριστα πώς να τη διαχειριστούν και πώς να την αξιοποιήσουν.
Και από την άλλη, “Εύκολοι”, διότι αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι αποφασίζουν με κριτήρια απλά, φανερά, κριτήρια που θυμίζουν άλλες εποχές, κριτήρια οικολογικά, κοινωνικά, μακριά από κάθε διάθεση επίδειξης και κυρίως συνετά. Δηλαδή αυτή η γενιά γυρίζει απλώς στα αυτονόητα. Βάζει την ποιότητα ζωής ξανά στο επίκεντρο και αποφασίζει ότι η ανθρώπινη ζωή, ο πλανήτης, οι αξίες, η υγεία, πνευματική και σωματική, είναι θέματα που μάλλον υπερέχουν του marketing, της καταναλωτικής μανίας και του κέρδους. Θα λεγα λοιπόν ότι θα πόνταρα τα λεφτά μου στους millennials, με πολλές νομίζω πιθανότητες επιτυχίας» και προσθέτει:

«Η κοινωνία είναι υποχρεωτικό να προετοιμαστεί. Και νομίζω ότι αυτό το στάδιο ίσως και να είναι ήδη λίγο παρελθόν, η κοινωνία αναγκάζεται να τρέχει στο ρυθμό των millennials και αν δεν εναρμονιστεί, αυτοί απλώς θα την αφήσουν πίσω. Η ζωή, τα νιάτα, το καινούργιο, πάντα νικάει.

Η κοινωνία και κατ’ επέκταση οι επιχειρήσεις και η αγορά οφείλουν:

1. Να δείχνουν δημιουργικότητα. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες να είναι δυναμικά εξελισσόμενα και να δείχνουν το μέλλον.

2. Να ανανεώνουν συνεχώς τις προτάσεις τους. Με φρεσκάδα, απλότητα, χιούμορ, και επικέντρωση στην ουσία και την αλήθεια, πρέπει να απευθύνονται στους millennials – πελάτες με νέες προτάσεις και ιδέες συνεχώς.

3. Να επανεφευρίσκουν συνεχώς τον εαυτό τους. Αυτό που μας έφερε ως εδώ, αποκλείεται να μας πάει παρακάτω. Είναι ένα νέο κοινό, το οποίο όμως έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις. Δεν το φοβόμαστε, το μαθαίνουμε, το σεβόμαστε και του απευθυνόμαστε συχνά, προτείνοντάς του το νέο αληθινό προφίλ μας.

4. Να είναι εξαιρετικά ενεργές στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και στο Internet

5. Να είναι κοινωνικά ευαίσθητες και να προβάλλουν τις ενέργειές τους περί Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Οι Millennials δίνουν εξαιρετική σημασία σ’ αυτό και προτιμούν πάντα τις ουσιαστικά και κοινωνικά ευαίσθητες εταιρίες. Στις άλλες, απλά γυρίζουν την πλάτη.

6. Να είναι οικολογικά ευαίσθητες και το προϊόν ή η υπηρεσία να εναρμονίζεται πλήρως με τις σύγχρονες επιταγές προστασίας του περιβάλλοντος. Είναι ένα στοιχείο που εκτιμάται τα μέγιστα από τους Millennials».

Παράλληλα οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να εμβαθύνουν στις νέες τεχνολογίες και το ψηφιακό Marketing, με τον Αποστόλη Αϊβαλή, Business Strategist και expert, ώστε να χτίσουν μια αποτελεσματική ψηφιακή στρατηγική.

Ο Αναστάσιος Τζήκας, πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος (ΣΕΠΕ) και του Πάρκου Επιχειρήσεων Υψηλής Τεχνολογίας «Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης ΑΕ», Πρόεδρος Δ.Σ. της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης –HELEXPO Α.Ε και Επίτιμος Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος (ΣΕΠΒΕ), του οποίου υπήρξε Πρόεδρος για περισσότερα από 15 χρόνια και θερμός υποστηρικτής του «Mindspark» θα είναι παρών. “Η Ελλάδα ως ένας Κόμβος Νέων Τεχνολογιών & ο Ρόλος της Νεανικής Επιχειρηματικότητας” θα είναι ο τίτλος της εισήγησής του!