search icon

Τεχνολογία

Πλατφόρμες streaming: Οι διαφημίσεις εισβάλλουν αλλάζοντας τη βιομηχανία θεάματος

Αντιδράσεις από τις αρχές προστασίας των καταναλωτών

Από τις 5 Φεβρουαρίου όποιος χρήστης συνδέθηκε στις αρχές της εβδομάδας στο Prime Video, την υπηρεσία streaming της Amazon, από τη Γερμανία, τη Μεγάλη Βρετανία και τον Καναδά, είδε μπροστά του το εξής κουτάκι: «Στις ταινίες και τις σειρές που προσφέρονται στο Prime θα υπάρχουν εφ’ εξής ορισμένες διαφημίσεις».

Έναντι 2,99 ευρώ τον μήνα μπορεί όμως ο χρήστης να αγοράσει ένα upgrade, που θα του επιτρέπει να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα χωρίς να εμφανίζονται διαφημίσεις. Η πρακτική αυτή εφαρμόζεται στις ΗΠΑ ήδη από τα τέλη Ιανουαρίου.

Πέραν του Prime Video η Amazon έχει και μία δεύτερη υπηρεσία streaming, το Freevee, που είναι δωρεάν και βασίζεται εξ ολοκλήρου στα έσοδα από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στις ταινίες και τις σειρές της πλατφόρμας. Γιατί όμως μπαίνουν τώρα διαφημίσεις και στο Prime Video;

Σε σχετική ερώτηση η Amazon απάντησε πως θέλει να συνεχίσει να επενδύει «στο φανταστικό περιεχόμενο» και να διατηρήσει αυτήν την επένδυση μακροπρόθεσμα σε υψηλό επίπεδο. «Στόχος μας είναι να έχουμε σημαντικά λιγότερες διαφημίσεις από τα παραδοσιακά κανάλια της τηλεόρασης και άλλες υπηρεσίες streaming», υποστηρίζει.

Διαβάστε τη συνέχεια στην DW

 

Exit mobile version