Η OpenAI κάνει ακόμη ένα βήμα προς την κατεύθυνση της μετατροπής του ChatGPT σε κεντρική «πύλη» ψηφιακών υπηρεσιών, ενσωματώνοντας πλέον εργαλεία της Adobe απευθείας στην πλατφόρμα. Όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη, οι χρήστες του ChatGPT μπορούν ήδη να επεξεργάζονται εικόνες μέσα από μια ειδική έκδοση του Photoshop, αλλά και να δημιουργούν προσκλήσεις, γραφικά ή παρουσιάσεις μέσω του Adobe Express, καθώς και να επεξεργάζονται PDF με το Acrobat — όλα χωρίς να εγκαταλείπουν το περιβάλλον του chatbot.
Η συνεργασία αυτή έρχεται μετά την εισαγωγή της ενσωμάτωσης εφαρμογών τον Οκτώβριο, όπου Spotify, Zillow και Figma ήταν από τις πρώτες εταιρείες που συμμετείχαν στο νέο οικοσύστημα. Για την Adobe, η παρουσία των εφαρμογών της μπροστά σε περισσότερους από 800 εκατομμύρια χρήστες εβδομαδιαίως αποτελεί ισχυρό κίνητρο: μια τεράστια νέα δεξαμενή πιθανών πελατών που γνωρίζει για πρώτη φορά τα εργαλεία της.
Η Adobe εξηγεί ότι επιλέγει να προσφέρει στο ChatGPT λειτουργίες φιλικές προς αρχάριους, αφήνοντας τα πιο προχωρημένα χαρακτηριστικά για τις αυτόνομες εφαρμογές της. Για παράδειγμα, το Photoshop μέσα στο ChatGPT επιτρέπει αλλαγές σε φωτεινότητα, αντίθεση και ζωντάνια χρωμάτων, καθώς και εφαρμογή καλλιτεχνικών εφέ ή στοχευμένων επεξεργασιών, όπως θόλωση ή αφαίρεση φόντου. Ωστόσο, απουσιάζουν κορυφαία εργαλεία όπως το Generative Fill.
Στο Adobe Express, οι χρήστες μπορούν να σχεδιάζουν προσκλήσεις, αφίσες ή άλλο δημιουργικό περιεχόμενο— και να τα «ζωντανεύουν» με κινούμενα γραφικά. Παράλληλα, το Acrobat προσφέρει δυνατότητες εξαγωγής κειμένου και μετατροπής αρχείων σε PDF, μέσα από το ίδιο περιβάλλον συνομιλίας.
Οι νέες δυνατότητες είναι διαθέσιμες στο web και στο iOS, ενώ το Express λειτουργεί ήδη και σε Android. Η υποστήριξη για Photoshop και Acrobat σε Android θα ακολουθήσει σύντομα. Η Adobe επιβεβαίωσε ότι εργάζεται από κοινού με την OpenAI για την επέκταση των εφαρμογών αυτών στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.
Η ανακοίνωση έρχεται λίγες ώρες πριν από την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων δ’ τριμήνου της Adobe, σε μια περίοδο που η εταιρεία προσπαθεί να πείσει τους επενδυτές ότι παραμένει ισχυρός παίκτης σε μια αγορά δημιουργίας περιεχομένου που μετασχηματίζεται ραγδαία από την τεχνητή νοημοσύνη.
Διαβάστε ακόμη
ΥΠΕΘΟΟ: Γίνεται νόμος η «δεύτερη ευκαιρία» για επιστροφή ενοικίων
Goldman Sachs: Γιατί οι ελληνικές τράπεζες θα πρωταγωνιστήσουν και το 2026
Η Evoke εξετάζει την πώληση της William Hill – Αλμα 12% για τη μετοχή
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.