Η αγορά των online παιγνίων είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή εσόδων της παγκόσμιας βιομηχανίας παιγνίων και συνεχίζει να παράγει κέρδη εκατομμυρίων δολαρίων από την τεράστια βάση παικτών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν από το SafeBettingSites.com, το σύνολο του τομέα online παιγνίων αναμένεται να φτάσει σε έσοδα 18,1 δισ. δολ. το 2020, σημειώνοντας αύξηση κατά 1,2 δισ. δολ. σε σχέση με το 2019.

Ο αριθμός των χρηστών αναμένεται να αγγίξει το ένα δισ. μέχρι το 2022.

Η αγορά των online παιγνίων αναφέρεται στο internet gaming με πολλούς χρήστες και στο άμεσο gaming μέσω κοινωνικών δικτύων σε bropwser ή σε εφαρμογές. Ο εν λόγω τομέα συμπεριλαμβάνει τίτλους με συνδρομή όπως το World of Warcraft αλλά και ελεύθερα παιχνίδια όπου μπορεί κανείς να κάνει επιπλέον αγορές, όπως το Fortnite.

Το 2017, τα έσοδα του συγκεκριμένου τομέα ήταν στα 16,7 δισ. δολ. ή 2,6 φορές λιγότερα από τα παιχνίδια στα κινητά και 2,7 δισ. περισσότερα από τα παιχνίδια που μπορούσε να έχει πρόσβαση κάποιος μέσω download, σύμφωνα με το Statista Digital Market Outlook. Τα επόμενα χρόνια, σημειώθηκε μια σταθερή άνοδος των εσόδων του παγκόσμιου online gaming. Το νούμερο αυτό αυξήθηκε κατά σχεδόν 9% το διάστημα μεταξύ 2017 και 2020.

Σε ό,τι αφορά τον αριθμό των ατόμων που παίζουν online αυξήθηκαν επίσης σημαντικά την τελευταία τριετία. Το 2017 υπήρχαν 731,2 εκατ. παίκτες παγκοσμίως. Από τότε αυξήθηκαν κατά 27% στα 931,7 εκατ. το 2020 (12,7% ετήσια αύξηση).

Τα ηλικιακά γκρουπ, σύμφωνα με την έρευνα της Statista, που πρωτοστατούν είναι οι λεγόμενοι Millennials (ηλικίες 25 – 34) και Γενιά Z (ηλικίες 18 – 24) με ποσοστά 37% και 22% αντίστοιχα.

Οσο για τη χώρα που πρωτοστατεί, είναι η Κίνα, με έσιοσα 4,5 δισ. δολ. το 2020. Στη δεύτερη θέση οι ΗΠΑ με έσοδα 3,8 δισ. και ακολουθεί η Ιαπωνία με 3 δισ. δολ.