Η Meta Platforms σχεδιάζει να αρχίσει σύντομα να αξιοποιεί τις συζητήσεις που έχουν οι χρήστες με το chatbot τεχνητής νοημοσύνης της, ώστε να προσαρμόζει καλύτερα το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που προβάλλονται σε Facebook και Instagram. Η αλλαγή, η οποία θα τεθεί σε εφαρμογή στις 16 Δεκεμβρίου, ενδέχεται να οδηγήσει σε προτάσεις αναρτήσεων ή διαφημίσεων που σχετίζονται με θέματα που αναφέρθηκαν στις συνομιλίες με το AI.

Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης ζητήσει βοήθεια για να οργανώσει ένα ταξίδι, μπορεί να αρχίσει να βλέπει στοχευμένες διαφημίσεις ταξιδιωτικών υπηρεσιών. Η στρατηγική περιλαμβάνει και δεδομένα από φωνητικές αλληλεπιδράσεις μέσω των ακουστικών της Meta. Σύμφωνα με την υπεύθυνη απορρήτου, Christy Harris, δεν υπάρχει δυνατότητα εξαίρεσης από αυτήν την πρακτική.

Η Meta έχει αφιερώσει μεγάλα ποσά στην ανάπτυξη υποδομών AI, πιστεύοντας πως αυτή η τεχνολογία θα μεταμορφώσει τον τρόπο επικοινωνίας και σύνδεσης στο διαδίκτυο. Το chatbot της εξυπηρετεί πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες κάθε μήνα και αποτελεί τον βασικό τρόπο επαφής των καταναλωτών με την τεχνητή νοημοσύνη της εταιρείας. Δεν είναι ακόμη σαφές αν αυτή η πολιτική θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το chatbot.

Σήμερα, πολλά άτομα βασίζονται στα chatbots για πληθώρα ζητημάτων από ιατρικές ή οικονομικές συμβουλές έως υποστήριξη σε συναισθηματικά και προσωπικά θέματα. Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ  θεωρεί πως αυτά τα εργαλεία μπορούν να μειώσουν το αίσθημα μοναξιάς και να λειτουργήσουν ως μορφή υποστήριξης, ακόμη και ψυχολογικής.

Διαβάστε ακόμη 

Η Βουλγαρία κινείται ταχύτερα από την Ελλάδα για τη στήριξη της ενεργοβόρας βιομηχανίας 

Η Αθήνα ζει με τον θόρυβο: Το κόστος ζωής με υψηλά ντεσιμπέλ και γιατί τα ακουστικά έγιναν μια λύση

Μενέλαος Τασόπουλος (Παπουτσάνης): Η βιομηχανία είναι σαν ποδήλατο – αν σταματήσεις τις επενδύσεις πέφτεις (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα