Γνωρίζουμε ήδη ότι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιεί μεταξύ άλλων κατασκευαστών και η Tesla μπορούν να αντέξουν πολλά χρόνια.

Το Tesla Model S που έχει ήδη συμπληρώσει τα 10 χρόνια διάθεσης στην αγορά, δίνει πολλές απαντήσεις σε όσους εξακολουθούν και αμφιβάλλουν ή απλά έχουν απορίες. Ένας ιδιοκτήτης Tesla Model S 85D μοιράστηκε την εμπειρία του στο φόρουμ του Tesla Motor Club. Σύμφωνα λοιπόν με τη δημοσίευση το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στο δρόμο, τον Φεβρουάριο του 2013.

Αυτό σημαίνει πως ακόμα δεν έχει συμπληρώσει τα 10 χρόνια στον δρόμο αλλά είναι πάρα πολύ κοντά στο να πετύχει αυτόν τον στόχο. Είναι ένα Model S με μπαταρία 85 kWh, στο οποίο όπως και σε πολλά άλλα «πρώιμα» αυτοκίνητα, εμφανίστηκαν αρκετά προβλήματα και η Tesla οδηγήθηκε στο να αντικαταστήσει την μπαταρία και τη μονάδα μετάδοσης κίνησης, μέσα στην εγγύηση κατά το πρώτο έτος ιδιοκτησίας.

Η φόρτιση του συγκεκριμένου Model S ήταν καθημερινή -παρόλο που τα χιλιόμετρα στο σύνολό τους δεν δικαιολογούν κάτι τέτοιο- προκύπτει πως κάθε χρόνο το αυτοκίνητο έκανε περί τις 16.000 χιλιόμετρα. Η φόρτιση ωστόσο, γινόταν σχεδόν αποκλειστικά στο σπίτι χρησιμοποιώντας wall box και όριο φόρτισης στο 90% της χωρητικότητας της μπαταρίας.

Περίπου τρεις φορές τον χρόνο το αυτοκίνητο, σύμφωνα με το autoevolution, φορτιζόταν στο 100%, όταν η οικογένεια είχε μπροστά της κάποιο ταξίδι. Με τη χρήση αυτή, που είναι πολύ κοντά στις συνιστώμενες συνήθειες φόρτισης από την εταιρεία, η αυτονομία του αυτοκινήτου μειώθηκε από τα αρχικά 425 χιλιόμετρα στα περίπου 400.

Αυτό αντιστοιχεί σε ποσοστιαία μείωση της ικανότητας κατά 6% και αυτό από μόνο του, είναι πολύ εντυπωσιακό ως αποτέλεσμα χρήσης.

Διαβάστε επίσης

Κορωνοϊός: Με μάσκα και αρνητικό τεστ 48 ώρων οι ταξιδιώτες από την Κίνα

Ενέργεια: Ο πιο θερμός Γενάρης των τελευταίων δεκαετιών δίνει βαθιά «ανάσα» στην Ευρώπη

Όφελος έως €130 τον μήνα για τα νοικοκυριά με «καλάθι του νοικοκυριού» και Market Pass (pics)