Οι Έλληνες χρήστες ξεχωρίζουν με το χιούμορ τους γράφοντας μερικά από τα πιο αστεία tweets για την κοινωνία, την καθημερινότητα και τις σχέσεις με τους αγαπημένους τους, όπως τις ζουν μέσα από το Viber

Οι εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για την πλειοψηφία των χρηστών smartphones. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι, όλων των ηλικιών χρησιμοποιούν μια τέτοια εφαρμογή για να επικοινωνούν με τους φίλους, την οικογένειά τους ή τους συνεργάτες και πελάτες τους.

Το Viber, μια από τις δημοφιλέστερες εφαρμογές επικοινωνίας σε όλον τον κόσμο, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής του να είναι πάντα κοντά στους χρήστες του και να αφουγκράζεται την γνώμη και τα σχόλιά τους για την εφαρμογή, διάβασε μερικά από τα tweets των χρηστών του που περιλαμβάνουν και το brand. Πέρα από τον θετικό τόνο που αποτυπώνεται στην πλειοψηφία των σχολίων στα tweets, από το συγκεκριμένο social media monitoring προέκυψε ένα ακόμα πολύ ενδιαφέρον και διασκεδαστικό εύρημα! Ανάμεσα στις αγορές που μελετήθηκαν στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, τα tweets των Ελλήνων κερδίζουν τις εντυπώσεις με το χιούμορ και το ευρηματικό τους πνεύμα.

Μερικά από τα tweets είναι απίστευτα αστεία και διακωμωδούν έξυπνα τις καθημερινές δράσεις και συναναστροφές των ανθρώπων, αλλά και τις σχέσεις με τους αγαπημένους τους μέσα από το πρίσμα του Viber.

Φαίνεται επίσης ότι οι Ελληνες πειράζουν πολύ τις μαμάδες τους, πιθανόν λόγω της έλλειψης εξοικείωσης τους με τη ψηφιακή τεχνολογία.
-“Ανακάλυψε η μάνα μου τα αυτοκόλλητα στο Viber και την μπλοκάραμε οικογενειακώς.”

-Έστειλα στη μάνα μου μήνυμα το 2014 στο Viber και το είδε σήμερα και μου απάντησε και ήταν καλή φάση

– Κάναμε Viber στη μάνα μου και μου στέλνει ΖΖΖΖΖΖ τα βράδια. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΑΣ

-“Παίρνω τη μαμά στο Viber…κλείσε μου λέει να σε πάρω εγώ να μη χρεώνεσαι.”

-“Έμαθα στη μάνα μου το Viber για να μου στέλνει sms και να μου λέει πως μου έστειλε στο Viber”

-Στέλνω: χρόνια πολλά μαμά! Και απαντάει με sms, ηχητικό και 25 αυτοκόλλητα στο Viber.
-Είμαι υιοθετημένη,τη ρωτάω;
-Μοιάζεις στον πατέρα σου που δεν μιλάει πολύ, απαντάει.
-Αφού δεν προλαβαίνει κανείς μας!

Όμως δεν λείπουν και οι χιουμοριστικοί αυτοσαρκασμοί των χρηστών μετά από ερωτικές απογοητεύσεις, επαγγελματικές ατυχίες ή τις σχέσεις με τους φίλους τους.

“Έχετε πατήσει κ εσείς πάνω στην φωτογραφία φίλου σας στο Viber.
Για να μπείτε στο προφίλ του να βρείτε το search του?
Ή μόνο εγώ κάνω αυτά τα έξυπνα?”

“Πήρα το στυλό να γράψω μήνυμα στο Viber. Μένει να πληκτρολογήσω στο τετράδιο, για να πάω τη μαλάκυνση σε άλλο επίπεδο”

“Σας στέλνει κι εσάς ο πατέρας σας στο Viber φωτογραφίες με μαρούλια με λεζάντα “Σου έκοψα μαρούλια”;

“Μπαίνει φίλη ξανά στο Viber στέλνεις χαιρετισμό και σε ρωτάει τι κάνεις,χαθήκαμε.
Δεν σε θέλω κάτι,για τα δωρεάν αυτοκόλλητα σου έστειλα” .

“Κάναμε 40 λεπτά στο Viber να πείσει η μια την άλλη να βγούμε. Πειστήκαμε, φτιάξαμε και μίνι καφέ για να αντέξουμε βράδυ και τώρα σαν σωστές φίλες στέλνουμε καρδούλες η μια στην άλλη επειδή το ακυρώσαμε.”

“Κάνω οικονομία στα λεφτά κι αυτός στα λόγια.
-Kαι πώς συνεννοείστε;
-Στο Viber με stickers!”

“Έστειλα ένα ηχητικό 3.37 λεπτών στην κολλητή στο Viber και ως τώρα το έχω ακούσει 8 φορές γιατί τα λέω και ωραία η άτιμη”

“Mou στέλνει το πιτσιρίκι στο Viber “Τι κνς κλ;” και προσπαθώ να καταλάβω αν πνίγηκε ή ακόμα.

“Με πήρε τηλέφωνο πελάτης να του στείλω φωτό τα νέα προϊόντα… Δώσε μου το mail σου του λέω, δεν έχω μου λέει, δώσε Viber του λέω, δεν έχω μου λέει, βγες στην ταράτσα να σου τα στείλω του λέω, με τι μου λέει, με σήματα καπνού του λέω…το έκλεισε, θα ανέβηκε στην ταράτσα μάλλον.”

«Οι Έλληνες αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα με χιούμορ! Πέρα από αυτό όμως ήταν χαρά μας να διαπιστώσουμε ότι το Viber είναι για πολλούς χρήστες το αγαπημένο και φυσικό εργαλείο επικοινωνίας με τους φίλους, τους συνεργάτες και τους αγαπημένους τους. Χαίρομαι που εισπράξαμε τόσα θετικά vibes από αυτή την απλή έρευνα που κάναμε. Ευχαριστούμε τους Έλληνες χρήστες για την εμπιστοσύνη τους και για την απίθανη στάση τους να αντιμετωπίζουν την καθημερινότητα με αισιοδοξία και χιούμορ», σημείωσε η Zarena Kancheva , Director Marketing and PR, CEE, Rakuten Viber.