Το πολυσυζητημένο σχέδιο της Facebook να φιλοξενεί απευθείας άρθρα από δημοσιογραφικούς οργανισμούς κάνει πρεμιέρα σήμερα. Πρόκειται για ένα «πείραμα» με στόχο να προσφέρονται ελκυστικοί όροι στους εκδότες, προκειμένου να συνεργαστούν με τη δημοφιλή ψηφιακή πλατφόρμα, όπως γράφει το Marketwatch.

Ωστόσο, υπάρχει ο κίνδυνος να αυξηθεί επίσης και η εξάρτησή τους από το κοινωνικό δίκτυο.

Οι New York Times, National Geographic, BuzzFeed, NBC, The Guardian, BBC News, Spiegel και Bild θα είναι οι πρώτοι συνεργάτες του Facebook στο εν λόγω πρόγραμμα, το οποίο θα υποστηριχτεί και από την Instant Articles.

Αρχικά, θα υπάρχουν λίγα άρθρα ωστόσο, γρήγορα αναμένεται να αυξηθούν.

Οι συνομιλίες μεταξύ της Facebook και των εκδοτών ξεκίνησαν την περσινή χρονιά – αν και κάποιοι από τους τότε συνομιλητές, όπως η Wall Street Journal, υιοθέτησαν μια πιο προσεκτική προσέγγιση.

Το Facebook ανακοίνωσε πάντως ότι θα επιτρέπει στους εκδότες να διατηρούν διαφημίσεις στα άρθρα τους και να κρατούν όλα τα έσοδα από αυτές.