Η κινεζική εταιρεία Huawei παρουσίασε το πρώτο «έξυπνο» ρολόι που φοριέται, με σκοπό να κατακτήσει τη συγκεκριμένη αγορά, μια εβδομάδα πριν από την παρουσίαση του αντίστοιχου προϊόντος της Apple.

Ως το πρώτο smartwatch στην οικογένεια των φορητών συσκευών της Huawei Consumer BG, το Huawei Watch διαθέτει οθόνη AMOLED 1.4 ιντσών, είναι ανθεκτικό στις γρατσουνιές, αδιάβροχο, με στρογγυλό σχεδιασμό διαμέτρου 42 χιλ., που το καθιστούν διαχρονικό και έξυπνο εσωτερικά.

Σχεδιασμένο από μια ομάδα παραδοσιακών σχεδιαστών ρολογιών με μεγάλη ιστορία στην δημιουργία μοδάτων και διαχρονικών ρολογιών, το Watch διαθέτει στοιχεία κρυστάλλου ζαφειριού και ένα μεταλλικό σώμα με 316L αντιδιαβρωτικό, σφυρηλατημένο από ανοξείδωτο χάλυβα, πρακτική που συναντάται συνήθως μόνο σε ρολόγια πολυτελείας.

Με λειτουργικό Android Wear, το Huawei Watch διαθέτει μια ευρεία γκάμα health tracking λειτουργιών και ενσωματώνει έναν προηγμένο αισθητήρα παρακολούθησης σφυγμού, αισθητήρα 6-Αξόνων, αισθητήρα βαρόμετρου, touch motor και built-in μικρόφωνο.

Η Huawei που κατείχε την πέμπτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις smartphone κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, επικεντρώνεται σε πρωτοποριακά smartphones που μπορούν να ανταγωνιστούν τα μοντέλα της Apple ή της Samsung. Όλα αυτά τα εξελιγμένα προϊόντα έχουν επεκταθεί και σε συσκευές που «φοριούνται».

Η Apple έστειλε την Τρίτη προσκλήσεις για την εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στις 9 Μαρτίου στο Σαν Φρανσίσκο, κατά την οποία θα παρουσιάσει τις λεπτομέρειες για την απελευθέρωση των ρολογιών της. Τα συνδεδεμένα, «έξυπνα» ρολόγια χειρός είναι η πρώτη εντελώς νέα γραμμή με την οποία κάνει το ντεμπούτο του ο Tim Cook από τότε που ανέλαβε τα ηνία της εταιρείας Cupertino, που εδρεύει στην Καλιφόρνια.

Για την Huawei, η φετινή αναβάθμιση στα αξεσουάρ ήρθε κατόπιν της αύξησης των εσόδων από τις πωλήσεις των εξελιγμένων smartphones περίπου κατά 20% το 2014 και την βελτίωση των λειτουργικών κερδών. Ο κατασκευαστής εργαλείων τηλεφώνου-δικτύου που ανταγωνίζεται επίσης την Ericsson, έχει διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της καθώς αυτό λειτουργεί προς την επίτευξη του στόχου των 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων εσόδων μέχρι το 2018, από 46 δισεκατομμύρια δολάρια που ήταν το περασμένο έτος.