Από την Ομόνοια κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά η ισπανική αλυσίδα ξενοδοχείων Casual Hoteles, με παρουσία σήμερα σε αστικά κέντρα στις κορυφαίες τουριστικές αγορές του ευρωπαϊκού Νότου και δη σε Ισπανία, Ιταλία αλλά και Πορτογαλία.

Η Ελλάδα είναι η πιο πρόσφατη, νέα αγορά για τον όμιλο στο πλαίσιο του πλάνου επέκτασής του στην Ευρώπη, αυξάνοντας πλέον το δυναμικό της αλυσίδας, η οποία έχει ένα σύνολο 27 ξενοδοχείων και 1.026 δωματίων σε 16 προορισμούς.

Το πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα για την εταιρεία με πρόεδρο τον Juan Carlos Sanjuán θα είναι στην οδό Αγίου Κωνσταντίνου με το «Casual Kubic Athens», το ξενοδοχείο που λειτουργούσε κάτω από την ομπρέλα της ισραηλινής αλυσίδας των Brown Hotels και πλέον έχει μισθωθεί από τους Ισπανούς. Η μονάδα, με μία δυναμικότητα 112 δωματίων πολύ κοντά στο Εθνικό Θέατρο σηματοδοτεί, όπως αναφέρουν οι επιτελείς της, ένα σημαντικό ορόσημο στην στρατηγική ανάπτυξης των Casual Hoteles με δεδομένη τη δυναμική της ελληνικής τουριστικής αγοράς και πολύ περισσότερο την ξενοδοχειακή αγορά της Αθήνας. Eχοντας ανοίξει και στο Μιλάνο στις αρχές του 2025, η Casual Hoteles επιχειρεί τώρα να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της σε βασικές ευρωπαϊκές τουριστικές πρωτεύουσες ή μεγαλουπόλεις, συμπεριλαμβανομένης πλέον και της Αθήνας.

Μάλιστα, το πλάνο για το πρώτο ξενοδοχείο της αλυσίδας στην ελληνική πρωτεύουσα σε βραχυ-μεσοπρόθεσμο ορίζοντα είναι να δοθεί έμφαση στο σχεδιασμό του «με βάση τις αρχές του κυβισμού, το κίνημα που άφησε το στίγμα του και στην ελληνική τέχνη και αρχιτεκτονική στη διάρκεια των δεκαετιών του 1920 και 1930», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «συνδυάζοντας τα σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία του ξενοδοχείου με την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της Αθήνας».

Το γεγονός ότι η αλυσίδα έχει φτάσει πλέον σε αριθμό τις 27 μονάδες στις αγορές όπου δραστηριοποιείται φέρνει πολύ πιο κοντά τον στόχο που έχει τεθεί για το 2025, ώστε να «πιάσει» το ορόσημο των 30 ξενοδοχείων. Επιπλέον, όπως συνέβη με τη λειτουργία του πρώτου ξενοδοχείου στην Ιταλία, η είσοδος του brand στην Ελλάδα θα επιταχύνει τα πλάνα επέκτασης του ομίλου με δεδομένο ότι «πάντα προκύπτουν τοπικά νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες με την είσοδο σε μια καινούρια αγορά». Στα νέα ανοίγματα της αλυσίδας, πέραν της Αθήνας είναι και μία νέα μονάδα στη Νάπολη.

Η αλυσίδα δημιουργήθηκε το 2013 μετά από την πρωτοβουλία του Juan Carlos Sanjuán, έχοντας βασιστεί σε μία εμπειρία στον τουριστικό κλάδο άνω των 20 ετών. Από τα 27 ξενοδοχεία αυτή τη στιγμή στην αλυσίδα, τα 18 λειτουργούν ως μισθωμένα ακίνητα, συμπεριλαμβανομένου και του πιο πρόσφατου Casual Kubic Athens. Η επέκταση στην Αθήνα εξυπηρετεί τον στόχο του ομίλου να καθιερωθεί στον τομέα των ξενοδοχείων πόλης, που θα έχει το καθένα το δικό του χαρακτήρα, εμπνευσμένο από διαφορετική θεματολογία- στοιχείο διαφοροποίησης, όπως υποστηρίζεται, της αλυσίδας «προσελκύοντας τα νεανικά κοινά που βρίσκονται διαρκώς σε κίνηση σε αναζήτηση νέων αυθεντικών εμπειριών».

Διαβάστε ακόμη 

Κατερίνα Μαλαματίνα: Νέο σφυρί και με… σκόντο για τις βίλες στη Μύκονο (pics)

Μικρή πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Απρίλιο (γραφήματα)

Freedom24: Πάνω από 100.000 πελάτες στην Ελλάδα – Oι millennials προτιμούν αμερικανικές μετοχές (γράφημα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα