«Φανταστείτε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου και φτιάξτε μία λίστα με το περιεχόμενό του: Τότε θα έχετε μία καλή εικόνα για το τι παίρνουν οι πελάτες από τα ξενοδοχεία», ήταν η απάντηση που έδωσε ο διευθυντής ενός ξενοδοχείου 5 αστέρων στο ερώτημα, ποια αντικείμενα κάνουν συχνότερα φτερά από τα δωμάτια, κατά το check out.

Μπορεί όντως οι επισκέπτες να αισθάνονται σαν το σπίτι τους στο ξενοδοχείο που έχουν επιλέξει για τις διακοπές τους και γι’ αυτό να μην τους είναι τόσο δύσκολο να υπεξαιρέσουν αντικείμενα που σε άλλη περίπτωση θα ήταν απαγορευτικά, έστω και ως σκέψη.

Ένα επιπλέον ιδιαίτερο στοιχείο σε αυτή την περίπτωση, είναι ότι, όσο υψηλότερη είναι η τιμή ενός δωματίου, τόσο λιγότερα, είναι τα περιστατικά αντικειμένων που «χάνονται» στις αποσκευές των πελατών.

Όμως, ποια είναι τα αντικείμενα που λείπουν περισσότερο από τα inventories των ξενοδοχείων, μετά από ένα check out;

Αυτά χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: Τα πιο συχνά υπεξαιρούμενα αντικείμενα, τα πιο παράξενα αντικείμενα και τα πιο «εξοργιστικά» αντικείμενα που παίρνουν μαζί τους οι πελάτες.

Τα αντικείμενα που εξαφανίζονται συχνότερα

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από διεθνή ξενοδοχειακό όμιλο, σε 1.157 ξενοδοχεία 5 αστέρων παγκοσμίως, τα πρωτεία σε αυτήν την κατηγορία κατέχουν οι πετσέτες κατά ποσοστό 77,5%.

Ακολουθούν τα μπουρνούζια και οι κρεμάστρες, κατά ποσοστό 65,1% και 49,3% αντίστοιχα.

Συνέχεια έχουν τα στιλό με ποσοστό 39,1%, τα μαχαιροπίρουνα κατά 33,6%, τα καλλυντικά κατά 32,8% και οι μπαταρίες σε ποσοστό 22%.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο travel.gr