© Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Γαστρονομία και τουρισμός «παντρεύονται» στη Θεσσαλονίκη, έναν από τους ελληνικούς προορισμούς που έχει ξεχωρίσει φέτος τουριστικά, παρουσιάζοντας σημαντικούς ρυθμούς αύξησης της κίνησης, όπως αποτυπώνεται και στα επίσημα νούμερα για την πόλη.
Ηδη με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, το αεροδρόμιο «Μακεδονία» φέτος στη συμπρωτεύουσα «τρέχει» με ρυθμούς ανάπτυξης που αγγίζουν το 8% όσον αφορά στη συνολική κίνηση και ακόμη μεγαλύτερο, σχεδόν διψήφιο ποσοστό, αγγίζοντας το 10% όσον αφορά στη διεθνή κίνηση. Ακριβώς αυτές οι επιδόσεις του αεροδρομίου, η άνοδος της πόλης σε συνδυασμό και με την πλούσια γαστρονομική της παράδοση, η οποία έχει ρίζες στην πολυπολιτισμικότητα της Θεσσαλονίκης, ήταν και η αφορμή για μία ακόμη ξεχωριστή εκδήλωση στο αεροδρόμιο υπό τη διαχείριση της Fraport Greece κατά την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού.

Φέτος, για τρίτη συνεχή χρονιά, και στο πλαίσιο της προβολής του προορισμού, η Fraport Greece διοργάνωσε μια ξεχωριστή γαστρονομική εκδήλωση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τους Δήμους Θεσσαλονίκης και Θέρμης, καθώς και την Ενωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου, στον χώρο των αναχωρήσεων του αεροδρομίου, η εκδήλωση με θέμα τη «Γεωμετρία της Γεύσης» («A Geometry of Taste»).
Στην ξεχωριστή εκδήλωση που φιλοξενήθηκε στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», η επιλογή της γεωμετρίας ως θεματικού άξονα υπογραμμίζει την ελληνικότητα της έννοιας, καθώς με ρίζες στην αρχαία Ελλάδα αποτελεί διαχρονικό σύμβολο αρμονίας και τάξης. Με τον ίδιο τρόπο, η γαστρονομία της Θεσσαλονίκης εκφράζεται μέσα από σχήματα που συνδέονται με την καθημερινότητα και τη μνήμη, μετατρέποντας τα τοπικά προϊόντα σε φορείς πολιτισμού και γεύσης. Η εκδήλωση «A Geometry of Taste» ανέδειξε πώς η παράδοση μπορεί να παρουσιαστεί με μία σύγχρονη και δημιουργική προσέγγιση, προσφέροντας στους επισκέπτες μια εμπειρία που ενώνει αυθεντικές γεύσεις με πολιτιστικά στοιχεία.

Στο πλαίσιο της ξεχωριστής εκδήλωσης, περισσότεροι από 1.500 επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις γεύσεις της Θεσσαλονίκης μέσα από εμβληματικά τοπικά προϊόντα που αντιστοιχούν σε γεωμετρικά σχήματα, βιώνοντας μία γνήσια γευστική εμπειρία που αναδεικνύει την παράδοση και την ταυτότητα της πόλης.
Σημειώνεται εδώ ότι με βάση και τα στοιχεία της Ενωσης Ξενοδόχων, η γαστρονομία, μαζί με τις αγορές και τη νυχτερινή ζωή είναι τρία από τα βασικά πλεονεκτήματα της πόλης όπως προκύπτει από τις κριτικές των επισκεπτών της, κερδίζοντας συνεχώς έδαφος ως προορισμός για σύντομες αποδράσεις city break. Η γαστρονομική παράδοση της Θεσσαλονίκης πάει πίσω στο μακρινό παρελθόν, όταν διαφορετικοί λαοί, Ελληνες, Οθωμανοί, Αρμένιοι, Μικρασιάτες, Εβραίοι, «πάντρεψαν» τα υλικά τους διατηρώντας γεύσεις και μνήμες από τους προηγούμενους αιώνες μέχρι το σήμερα.
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που γιορτάσαμε και φέτος, για τρίτη συνεχόμενη φορά, την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού μαζί με τους επισκέπτες της πόλης στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης “Μακεδονία’’. Με την πολύτιμη συνεργασία των τοπικών φορέων και των Αρχών, φιλοξενήσαμε στον χώρο του αεροδρομίου μια ξεχωριστή εκδήλωση, όπου η τοπική γαστρονομία συνδυάστηκε με την ελληνική φιλοξενία. Ως Fraport Greece, θα συνεχίσουμε να είμαστε ενεργοί και παρόντες σε κάθε ευκαιρία ανάδειξης της μοναδικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος», ανέφερε σχετικά ο κ. Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece.
Από την πλευρά της η Fraport Greece, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, επιδιώκει μέσα από τέτοιου είδους πρωτοβουλίες να αναδείξει τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό που συνδυάζει ιστορία, πολιτισμό και γαστρονομία, στοιχεία που συνθέτουν ακριβώς και αποτελούν μέρος της τουριστικής ταυτότητας της συμπρωτεύουσας. Η δράση αυτή, άλλωστε, συνδέει τη γαστρονομία με την ελληνική φιλοξενία και την ανθρώπινη διάσταση πίσω από κάθε ταξιδιωτική εμπειρία, προβάλλοντας τη Θεσσαλονίκη ως μητροπολιτικό κέντρο και το αεροδρόμιο «Μακεδονία» ως βασική πύλη σύνδεσης με την Ελλάδα και τον κόσμο.
Διαβάστε ακόμη
Αγοραστική δύναμη: Μετά από 10 χρόνια η σύγκλιση της Ελλάδας με την Ευρώπη
Οι Ελβετοί της INOKS Capital που επενδύουν στα ελληνικά τρόφιμα
Ηλιακοί θερμοσίφωνες: Οι ελληνικές επιχειρήσεις που εξελίσσονται σε ευρωπαϊκή δύναμη (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.