Σε Ελλάδα και Ισπανία επενδύει ο όμιλος της TUI για το ξενοδοχειακό brand των Family Life. Στην Ελλάδα, οι επόμενοι σταθμοί του διεθνούς τουριστικού κολοσσού στη χώρα μας για το ξενοδοχειακό brand των Family Life θα είναι οι δημοφιλέστεροι ελληνικοί τουριστικοί προορισμοί: Κρήτη, Κέρκυρα και Χαλκιδική θα είναι οι περιοχές όπου θα λειτουργήσουν τα νέα Family Life, ενώ ήδη από τις 19 Απριλίου λειτουργεί στη Ρόδο το αντίστοιχο ξενοδοχείο στη Ρόδο και από το περασμένο Σαββατοκύριακο το ολοκαίνουριο Blue Lagoon Village Deluxe στην Κώ. Το ξενοδοχείο της Ρόδου είναι το πρώτο από τα 10 συνολικά TUI Family Life που είχαν ανακοινωθεί από τον όμιλο μέσα στο 2015, ενώ οι υπόλοιπες μονάδες κάτω από το ίδιο brand θα λειτουργήσουν στην Ισπανία και συγκεκριμένα τη Μινόρκα, τη Μαγιόρκα και το τη Μενορκα, τα Κανάρια Νησιά.

Τα ξενοδοχεία Family Life, με υπηρεσίες all- inclusive, απευθύνονται σε οικογένειες και προσφέρουν προγράμματα ψυχαγωγίας και αναψυχής για μικρούς και μεγάλους.
Παράλληλα, η διοίκηση του μεγαλύτερου Ευρωπαίου ‘’παίκτη’’ στον τουρισμό ανακοίνωσαν την περασμένη εβδομάδα ότι σχεδιάζουν να επεκτείνουν τον αριθμό των TUI Magic Life resorts, τα οποία επίσης προσφέρουν all-inclusive υπηρεσίες με μεγάλη γκάμα αθλητικών και -όχι μόνο- δραστηριοτήτων, απευθυνόμενα στο γερμανκό κοινό. «Μέσα στην επόμενη τριετία στοχεύουμε να αυξήσουμε τον αριθμό των συγκεκριμένων clubs από 13 σήμερα στα 20», αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.

Οι αγορές- στόχοι για τα νέα resorts επικεντρώνονται βασικά στην Ισπανία και έπονται άλλοι προορισμοί όπως η Ιταλία, η Πορτογαλία, η Ελλάδα, το Μαρόκο, η Κροατία και η Βουλγαρία. Επιπλέον, στο στόχαστρο βρίσκονται και πιο μακρινοί προορισμοί όπως η Δομινικανή Δημοκρατία, το Μεξικό και η Ταϋλάνδη. Τα υφιστάμενα 13 resorts υπό το brand των Magic Life βρίσκονται σε Ισπανία, Ελλάδα, Τουρκία Αίγυπτος και Τυνησία.