search icon

Τουρισμός

Μητσοτάκης στο Greece Talks: Να αποκτήσουμε το καλύτερο τουριστικό προϊόν διεθνώς

O πρωθυπουργός εστίασε στην στρατηγική για τον τουρισμό σε πάνελ με τους Αχ. Κωνσταντακόπουλο (TEMEΣ), Ευτ. Βασιλάκη (AEGEAN), Οδ. Αθανασίου (LAMDA Development) - «Η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή δεν θα μας επηρεάσει»

Για την πορεία του τουρισμού στην χώρα μας μίλησε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου «Greece Talks, ο Ρόλος του Τουρισμού στο Μέλλον της Ελλάδας», που διοργανώνουν στο Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος, το Travel.gr, το ταξιδιωτικό site με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην Ελλάδα, και το Πρώτο Θέμα.

O πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ηγετικές φυσιογνωμίες από τον κλάδο της Φιλοξενίας των Κατασκευών και των Αερομεταφορών, με τους Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλο, Πρόεδρος της T.E.MEΣ ΑΕ, Ευτύχιο Βασιλάκη, Πρόεδρος της AEGEAN και Οδυσσέα Αθανασίου, Διευθύνοντα Σύμβουλο της LAMDA Development, συναντήθηκαν για πρώτη φορά στο ίδιο πάνελ, στον Φάρο του Ιδρύματος Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος για να απαντήσουν σε καίρια ερωτήματα αναφορικά με τις προοπτικές και τις ευκαιρίες στον Τουριστικό κλάδο.

«Η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή δεν θα επηρεάσει τον ελληνικό τουρισμό»

Ο πρωθυπουργός στο συνέδριο Greece Talks σημείωσε πως η χώρα μας δεν είχε απώλειες στον τουριστικό τομέα από τον πόλεμο στην Ουκρανία και το ίδιο ευελπιστεί και για την σύγκρουση του Ισραήλ με τη Χαμάς.
Συγκεκριμένα είπε πως ο τουρισμός είναι μία ανάγκη των ανθρώπων να ταξιδεύουν, σημειώνοντας πως οι μοναδικές εμπειρίες του ελληνικού τουρισμού είναι το διαφοροποιητικό μας στοιχείο. Αναφερόμενος στις πολεμικές συγκρούσεις στην ευρύτερη γεωπολιτική γειτονιά, ο πόλεμος στην Ουκρανία δεν επηρέασε τον ελληνικό τουρισμό και το ίδιο θα συμβεί και με την ανάφλεξη των συγκρούσεων στη Μέση Ανατολή.

«Είναι λάθος να μετράμε μόνο τον αριθμό των επισκεπτών, αυτό που μετράει είναι το οικονομικό αποτύπωμα», είπε χαρακτηριστικά επισημαίνοντας πως δεν πρέπει να χαλαρώσουμε.

Τεράστιες ανεκμετάλλευτες δυνατότητες έχει ο χειμερινός τουρισμός

Είναι σημαντικό, όπως είπε, ο εκάστοτε επισκέπτης που έρχεται στη χώρα να δαπανά περισσότερα στην χώρα μας. Ο πρωθυπουργός τόνισε πως ο ελληνικός τουρισμός θα πρέπει να πληροί τα υψηλότερα επίπεδα βιωσιμότητας. «Επιμένω πάρα πολύ ότι θα πρέπει να μας απασχολήσει πολύ η ανταγωνιστικότητα του προϊόντος μας», τόνισε ο πρωθυπουργός.

Στην συνέχεια, ο κ. Μητσοτάκης, είπε πως «δεν είμαστε μόνο σε αυτόν τον κόσμο, και θα πρέπει να μας απασχολεί η ανταγωνιστικότητα σε όλες τις πτυχές του τουρισμού. Ωστόσο είναι στρατηγική επιλογή να στοχεύσουμε στο υψηλό προϊόν». Παράλληλα σημείωσε πως είναι σημαντικό οι πιο ελκυστικοί προορισμοί να γίνουν προσβάσιμοι όλο και πιο νωρίς. «Δεν έρχονται πολλοί άνθρωποι πρωτίστως για τον πολιτισμό και αυτό είναι αναξιοποίητο κεφάλαιο», είπε και αναφέρθηκε ειδικά και στον χειμερινό τουρισμό λέγοντας πως είναι τεράστιο κεφάλαιο που παραμένει αναξιοποίητο.

Υπενθυμίζοντας το πρόσφατο ταξίδι του στην Κίνα, είπε πως είναι σημαντικό να ακολουθηθεί το ίδιο παράδειγμα με τις ΗΠΑ και στην Κίνα και την Ινδία με καθημερινές πτήσεις και θα πρέπει η χώρα μας να επενδύσει σε αυτό. «Ευκαιρίες θα υπάρχουν πολλές, μας απασχολεί η ανταγωνιστικότητα και η βιωσιμότητα», τόνισε. Αυτό σημαίνει βέβαια, τόνισε πως αυτό σημαίνει συνεργασία και στα μικρά, «δείχνοντας» και την τοπική αυτοδιοίκηση.

Το Ελληνικό στην αρχή το πίστεψαν λίγοι, πλέον θα είναι μία από τις «βιτρίνες» της Ελλάδας

Το Ελληνικό το πίστεψαν λίγοι στην αρχή ως ιδέα, είπε ο πρωθυπουργός και τόνισε πως χρειάστηκε πολλή επιμονή, λέγοντας πως η κυβέρνηση πέτυχε να το μετατρέψει ως ένα project υλοποίησης.

Πέρα από την αναπτυξιακή του συνεισφορά, θα αποτελέσει το Ελληνικό μία από τις βιτρίνες της νέας Ελλάδας που οραματιζόμαστε. «Το Ελληνικό είναι μία ανοιχτή πόλη, δεν είναι μία κλειστή κοινότητα που αφορά μόνο όσους ζουν εκεί», είπε και συμπλήρωσε πως αφορά όλους γιατί είναι οι παραλίες και οι υπηρεσίες που θα παρέχονται για όλους. Θα είναι μία πόλη που έρχεται από το μέλλον. «Το ΑΕΠ και οι επενδύσεις θα είναι το τελικό προϊόν που θα προσθέσει στην συνολική αλλαγή του brand της χώρας», τόνισε και συμπλήρωσε πως από την πολιτική σταθερότητα έως την οικονομική ανάπτυξη είναι αυτές που ωθούν τους επενδυτές να έρθουν στην Ελλάδα.

«Μία πρόκληση είναι όχι μόνο να έρχονται τα ξένα brands στην Ελλάδα αλλά να καταφέρνουμε να εξάγουμε και το δικό μας προϊόν, δεν στερούμαστε σε τίποτα. Δεν νοείται να μην έχουμε μία τουριστική εκπαίδευση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουμε», τόνισε.

«Ο τουρισμός μπορεί να είναι τοπικός, μικρός, βιώσιμος και κερδοφόρος»

Ο πρωθυπουργός ύστερα έκανε ειδική αναφορά στην συλλογική προσπάθεια για τον τουρισμό, λέγοντας πως δεν οδηγεί πουθενά ο τουρίστας να κλείνεται μέσα σε μία ξενοδοχειακή μονάδα χωρίς να υπάρχει συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας και φυσικά απασχόληση. Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε και στην αξιοποίηση υφιστάμενων κτηριακών εγκαταστάσεων λέγοντας πως το παράδειγμα του Costa Navarino, με τόσο μεγάλη έκταση δεν είναι εύκολο να υπάρξουν ξανά. Παράλληλα μίλησε και για προορισμούς όπως η Ήπειρος, λέγοντας πως δεν είναι κατ΄ανάγκη να είναι μεγάλος ο προορισμός. «Όταν βάλαμε το Ζαγόρι στην Unesco δεν φανταζόμασταν πως θα φτιάξουμε εκεί Costa Navarino, αλλά μικρές ξενοδοχειακές μονάδες που αυτές μπορεί να υποστηρίξει η περιοχή, όπως αντίστοιχα και στα νησιά», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.

Αναφορικά με τα νησιά ο πρωθυπουργός μίλησε για τις προσπάθειες που έχουν γίνει για το πρασίνισμα των νησιών, τις υποδομές, τις μετακινήσεις, τα σκουπίδια και άλλα παραδείγματα διαχείρισης. «Είναι αυτονόητο ότι η ίδια η κοινωνία πρέπει να αναζητά την ηλεκτροκίνηση, αλλά τ πιο σημαντικό είναι ως κυβέρνηση να ακούμε την αγορά και τους επενδυτές. Δεν θα έχουν πάντα δίκιο, αλλά έχουμε επαφή με την αγορά και ακούμε», τόνισε.

Ο τουρισμός μας έχει κυρίως εποχικά χαρακτηριστικά

«Ο τουρισμός μας έχει κυρίως εποχικά χαρακτηριστικά», είπε ο πρωθυπουργός λέγοντας πως θα πρέπει να μας απασχολήσει τι γίνεται με τους εργαζομένους στον τουρισμό όταν δεν εργάζονται. Η επέκταση της σεζόν είναι μία κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση, είπε ο κ. Μητσοτάκης, λέγοντας πως αποτελεί μία σημαντική πρόοδο.

Αναφορικά με τα συνθήκες εργασίας, σημείωσε πως η κυβέρνηση είναι πολύ αυστηρή στους ελέγχους που κάνει. «Πού κοιμούνται, σε τι συνθήκες ζουν και πού μένουν», είπε αναρωτώμενος ο πρωθυπουργός λέγοντας πως η κυβέρνηση συγκρούστηκε. Το μοντέλο «άγρια δύση» στον τουρισμό δεν είναι αποδεκτό, ξεκαθάρισε λέγοντας πως ο εργαζόμενος θα πρέπει να πληρώνεται για το διάστημα που εργάζεται και να ζει αξιοπρεπώς. «Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να λύσουμε το ζήτημα της στέγης», είπε αναφερόμενος σε όσους εργαζόμενους μεταβαίνουν στα νησιά για να εργαστούν. «Αν πρέπει να βγάλουμε από την αγορά παλιά ξενοδοχεία και να τα μετατρέψουμε σε κατοικίες, νομίζω θα πρέπει να το δούμε να το κάνουμε», είπε συγκεκριμένα ο πρωθυπουργός.

Πρέπει όλοι να δούμε πώς θα έχουμε ικανοποιημένους εργαζόμενους, γιατί μόνο έτσι θα έχουμε εργαζόμενους που να θέλουν να κάνουν καριέρα στον τουρισμό, ενώ με ειδική αναφορά στον Ανδρέα Παπανδρέου, είπε πως η Ελλάδα θα πρέπει να ξεφύγει από το να είναι «χώρα από γκαρσόνια».

Ο πρωθυπουργός στην συνέχεια αναφέρθηκε στην αξιοποίηση της μετανάστευσης στον τουρισμό, λέγοντας πως η Ελλάδα θα χρειαστεί χέρια από το εξωτερικό σημειώνοντας πως θα μπορούσε η Ελλάδα να δει «τουριστικές βίζες» όπως για παράδειγμα έχουν άλλες χώρες, σημειώνοντας πως η χώρα μας θα πρέπει να επιλέγει ποιος θα εργαστεί εδώ και τονίζοντας πως είναι συνάρτηση της αυστηρής φύλαξης των συνόρων.

«Οι ίδιοι οι επενδυτές θα επιλέξουν προορισμούς εκεί που μπορούν να συνεργαστούν με την τοπική αυτοδιοίκηση»

Ο πρωθυπουργός ύστερα έκανε ειδική αναφορά στην συλλογική προσπάθεια για τον τουρισμό, λέγοντας πως δεν οδηγεί πουθενά ο τουρίστας να κλείνεται μέσα σε μία ξενοδοχειακή μονάδα χωρίς να υπάρχει συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας και φυσικά απασχόληση. Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε και στην αξιοποίηση υφιστάμενων κτηριακών εγκαταστάσεων λέγοντας πως το παράδειγμα του Costa Navarino, με τόσο μεγάλη έκταση δεν είναι εύκολο να υπάρξουν ξανά. Παράλληλα μίλησε και για προορισμούς όπως η Ήπειρος, λέγοντας πως δεν είναι κατ΄ανάγκην να  είναι μεγάλος ο προορισμός. «Όταν βάλαμε το Ζαγόρι στην Unesco δεν φανταζόμασταν πως θα φτιάξουμε εκεί Costa Navarino, αλλά μικρές ξενοδοχειακές μονάδες που αυτές μπορεί να υποστηρίξει η περιοχή, όπως αντίστοιχα και στα νησιά», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.

Αναφορικά με τα νησιά ο πρωθυπουργός μίλησε για τις προσπάθειες που έχουν γίνει για το πρασίνισμα των νησιών, τις υποδομές, τις μετακινήσεις, τα σκουπίδια και άλλα παραδείγματα διαχείρισης. «Είναι αυτονόητο ότι η ίδια η κοινωνία πρέπει να αναζητά την ηλεκτροκίνηση, αλλά το πιο σημαντικό είναι ως κυβέρνηση να ακούμε την αγορά και τους επενδυτές. Δεν θα έχουν πάντα δίκιο, αλλά έχουμε επαφή με την αγορά και ακούμε», τόνισε.

Πάντα θέλαμε να προσελκύουμε μεγάλα κεφάλαια στην Ελλάδα

Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε ξανά στην τοπική κοινωνία αναφερόμενος σε ταβέρνες που θα προσφέρουν ποιότητα, στους οδηγούς που θα προσφέρουν διαδρομές mountain bike, αλλά και στις μικρές ξενοδοχειακές μονάδες. Όπως είπε το «μεγάλο δεν είναι κατ’ ανάγκην καλό», συμπληρώνοντας πως υπάρχουν πολλοί προορισμοί που τέτοιες μονάδες θα μπορούν να στηρίξουν την περιοχή όπως τα νησιά. «Θέλουμε τον ανταγωνισμό», λέγοντας ωστόσο πως προς αυτή την κατεύθυνση είναι και οι ρυθμίσεις για το AirBnb που προχώρησε η κυβέρνηση. «Πάντα θέλαμε να προσελκύουμε μεγάλα κεφάλαια στην Ελλάδα» τόνισε ο πρωθυπουργός.

Πρώτη μου προτεραιότητα η αναβάθμιση των λεωφορείων

Για τη συνεργασία Δημοσίου με Ιδιωτικού τομέα

Ο πρωθυπουργός έφερε το παράδειγμα της πανδημίας, λέγοντας πως στηρίχθηκε ο τουριστικός κλάδος. «Δώσαμε στην Aegean κρατική ενίσχυση και καλά κάναμε», είπε ο κ. Μητσοτάκης συμπληρώνοντας πως «πήραμε πίσω 80 εκατ. από τα 120 εκατ. ευρώ».

Για το κυκλοφοριακό και την εικόνα της Αθήνας

Απαιτείται ένα νέο σχέδιο αστικής βιώσιμης κινητικότητας για την Αθήνα και το Λεκανοπέδιο, είναι μεγάλο πρόβλημα το κυκλοφοριακό. Ο επισκέπτης βλέπει μία καλή εικόνα όπως το μετρό και την κακή εικόνα όπως τα λεωφορεία. «Είναι προτεραιότητά μου, όπως νέα λεωφορεία τα οποία θα έρθουν σύντομα, και λεωφορειολωρίδες για αποκλειστική χρήση», τόνισε. Φυσικά, σημείωσε, είναι σημαντικές οι μεγάλες επενδύσεις, η νέα γραμμή του μετρό στην Αθήνα αλλά και το μετρό στη Θεσσαλονίκη που θα ανοίξει, με μεγάλη καθυστέρηση μεν, αλλά θα είναι ίσως το ωραιότερο μετρό στον κόσμο.

Για την πολιτική επικαιρότητα

Δεν θα μπω στον πειρασμό να σχολιάσω το τι συμβαίνει στον κόσμο της αξιωματικής αντιπολίτευσης παρά μόνο να αναρωτηθώ για πόσο ακόμη θα είναι αξιωματική, είπε χαρακτηριστικά με το κοινό να ξεσπά σε χαμόγελα και γέλια.

Κωνσταντακόπουλος: «Ο τουρισμός είναι ένα long investment για εμάς»

«Καλά τα πρώτα μηνύματα. Δεν είδαμε αρνητικές εξελίξεις μετά τον πόλεμο στην Ουκρανία. Ο τουρισμός ήρθε για να μείνει και η Ελλάδα έρχεται να στοχεύσει σε υψηλού επιπέδου τουρισμό», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος T.E.MEΣ Α.Ε.

«Έχει δίκιο ο πρωθυπουργός όταν δίνει έμφαση στην ανταγωνιστικότητα. Προσβασιμότητα και αναγνωρισιμότητα κάνουν τη διαφορά και συνθέτουν τα στοιχεία της ανταγωνιστικότητας. Έχουμε χώρο να αναπτυχθούν κι άλλες περιοχές στη Μεσσηνία», ανέφερε ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος T.E.MEΣ Α.Ε, ενώ συμπλήρωσε ότι «χρειάζεται και διάλογος με την τοπική κοινωνία, είναι σημαντικό η τοπική περιοχή να αγαπήσει το τουριστικό προϊόν και να συνεργαστεί».

«Είμαστε σε μια αγορά όπου όλα είναι ανοικτά. Υπάρχουν εταιρίες που επενδύουν σε ελληνικές επιχειρήσεις και πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας πάντα την ανταγωνιστικότητα», ανέφερε ο Πρόεδρος T.E.MEΣ Α.Ε. Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος.

Αθανασίου: Το πάρκο του Ελληνικού θα είναι το μεγαλύτερο παραθαλάσσιο πάρκο στον κόσμο

«Η επένδυση του Costa Navorino έχει πολύ θετικές επιπτώσεις σε ολόκληρη τη γύρω περιοχή. Όλος ο κόσμος είτε στην Πύλο είτε στη γύρω περιοχή έλεγε συνέχεια πόσο ευχαριστημένοι είναι με αυτή την επένδυση. Στο Ελληνικό βάλαμε από την αρχή τον πήχη ψηλά, όχι με την έννοια να πλασαριστούμε στην πρώτη δεκάδα διεθνών προορισμών, αλλά να πάμε ακόμα πιο ψηλά», ανέφερε ο Οδυσσέας Αθανασίου, Διευθύνων Σύμβουλος LAMDA Development. Ο ίδιος συνέχισε αναφέροντας πως «φτιάχνουμε το μεγαλύτερο παραθαλάσσιο πάρκο στον κόσμο. Επίσης μέσα σε 15 λεπτά μπορείς να πας οπουδήποτε θέλεις είτε με τα πόδια είτε με ποδήλατο».

Βασιλάκης: Φέτος τον χειμώνα τα νούμερα στην Αθήνα πάνε πάρα πολύ καλά

«Όσον αφορά στις κρίσεις που σχετίζονται με τους πολέμους πρόκειται για μια τραγωδία αλλά οι ελληνικές επιχειρήσεις στον τουρισμό έχουμε αναπτύξει το στοιχείο της ανθεκτικότητας και της προσαρμοστικότητας απέναντι σε κρίσεις», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN.

Ο πρόεδρος της AEGEAN τόνισε ακόμα πως οι επενδύσεις έχουν καταστήσει τις υποδομές μας πολύ καλές, αναφερόμενος ειδικά στις επενδύσεις της Fraport στα περιφερειακά αεροδρόμια. Επεσήμανε πως η Ελλάδα έχει καταστεί ενας fashionsble (μοδάτος) προορισμός και σε αυτό έχει συμβάλλει και η Aegean η οποία πετάει σε 165 διεθνείς προορισμούς.

Ο Έλληνας γίνεται βασικός πελάτης στο τουριστικό προϊόν και συμμέτοχος στην τουριστική ανάπτυξη

«Στο κομμάτι της εκπαίδευσης το κράτος πρέπει να ξεκινήσει να ξαναφτιάχνει και να αναβαθμίσει σχολές αλλά και ο ιδιωτικός τομέας πρέπει να δημιουργεί εκπαίδευση ώστε να έχεις προστιθέμενη αξία στο προϊόν σου μέσα από τους ανθρώπους», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN. Ο ίδιος ανέφερε ότι «η Aegean επενδύει στους ανθρώπους της, προσφέροντας συστηματική αναβάθμιση, υποτροφίες, σχολή εκπαίδευσης και μια σειρά από κίνητρα. Από το 2018 προσφέρει τη δυνστότητα εκπαίδευσης σε πιλότους, γενικότερα θεωρώ πως οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύουν στην εκπαίδευση των στελεχών τους».

 

Το Greece Talks δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για έναν γόνιμο διάλογο, στον οποίο θα συμμετέχουν έμπειροι ομιλητές και καταξιωμένοι επαγγελματίες του Τουρισμού.

Keynote Speakers από τον χώρο του Πολιτισμού, του Design, της Γαστρονομίας, του Sustainability, των Πράσινων Μετακινήσεων, αλλά και επιδραστικοί ψηφιακοί δημιουργοί «καταλαμβάνουν» τη σκηνή του Φάρου για να παρουσιάσουν όλα τα νέα trends που θα κατακλύσουν την Ελλάδα τα επόμενα χρόνια.

Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα ξεδιπλωθούν οι αρετές της χώρας σε κάθε τομέα που συνδέεται με το Ταξίδι και τον Τουρισμό, ενώ θα δοθεί ιδιαίτερη βάση:

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου

10:15
Προσέλευση

10:50
Έναρξη, Καλωσόρισμα στο 1o Greece Talks

Ανδρονίκη Κολοβού – Φώτης Τσιμέλας

11:00

Ο ρόλος του τουρισμού στο μέλλον της Ελλάδας και Πώς δημιουργείται ένας προορισμός

Κυριάκος Μητσοτάκης, Πρωθυπουργός
Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος T.E.MEΣ Α.Ε.
Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος AEGEAN
Οδυσσέας Αθανασίου, Διευθύνων Σύμβουλος LAMDA Development

Συντονισμός: Αντώνης Σρόιτερ, δημοσιογράφος

12:10

Το αποτύπωμα του Τουρισμού στην Ελληνική Οικονομία

Kωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Εθν. Οικονομίας και Οικονομικών
Όλγα Κεφαλογιάννη, Υπουργός Τουρισμού
Μάρι Ν. Δασκαλαντωνάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος Grecotel
Βασίλης Ψάλτης, Διευθύνων Σύμβουλος Alpha Bank

Συντονισμός: Στεφανία Σούκη, δημοσιογράφος, Γιώργος Ευγενίδης, δημοσιογράφος

12:50

Η Ελλάδα και οι διεθνείς τάσεις στον Τουρισμό

Γιάννης Ρέτσος, Διευθύνων Σύμβουλος & Co Owner, Electra Hotels & Resorts
Βασιλική Μαυροκέφαλου, Director Market Management, Expedia Group
Raul Levis, General Manager, Mandarin Oriental Costa Navarino

Συντονισμός: Κώστας Παναγάκης, Principal Travelworks

13:30

Η παγκόσμια κουλτούρα της Κρήτης

Σταύρος Αρναουτάκης, Περιφερειάρχης Κρήτης

13:40 – 14:30
Break

14:35

Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο: Ανανεώνοντας τη μουσειακή εμπειρία

Αννα-Βασιλική Καραπαναγιώτου, Γενική Δ/ντρια Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου

14:45

Το Μουσείο Uffizi ως ένα ευρωπαϊκό μουσειακό case study

Eike Schmidt, Δ/ντής Mουσείου Φλωρεντίας, Gallerie degli Uffizi

14:55

H σημασία του Πολιτισμού στον Τουρισμό

Αννα-Βασιλική Καραπαναγιώτου, Γενική Δ/ντρια Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου
Eike Schmidt, Δ/ντής Mουσείου Φλωρεντίας, Gallerie degli Uffizi

Συντονισμός: Τίνα Μανδηλαρά, δημοσιογράφος

15:15
Η έμπνευση πίσω από τον φωτισμό της Ακρόπολης

Ελευθερία Ντεκώ, Lighting designer

15:25
Interior Design και Eλληνικότητα

Βαγγέλης Μπόνιος, Ιnterior designer

15:35
Aρχιτεκτονική και η εικόνα της Ελλάδας

Θωμάς Δοξιάδης, Αρχιτέκτονας

15:45
Τουρισμός και «πράσινες» μετακινήσεις

Ανδρέας Ταπραντζής, Διευθύνων Σύμβουλος AVIS Greece

15:55
Τουρισμός και κλιματική αλλαγή

Χαράλαμπος Γιαννικόπουλος,
Founder & Managing Director, DCarbon

16:05
Το ελληνικό εστιατόριο ως «όχημα» Τουρισμού

Αρης Βεζενές, Σεφ, Founder Green Garlic Management

16:15
Η ταυτότητα του ελληνικού κρασιού

Γιάννης Καρακάσης, Master of Wine, 50 Great Greek Wines Founder

16:25
Το ελληνικό fine-drinking

Βασίλης Κυρίτσης, Bartender, Co Οwner The Clumsies, Line

16:35
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο μέλλον του Τουρισμού

Μιχάλης Παρεδράκος, Communication & Brand Strategist, Choose

16:45
Social media και τουριστικοί προορισμοί

Κατερίνα Κατώπη, Entrepreneur
Jeremy Jauncey, Founder & CEO, @beautifuldestinations, @beautifulhotels

17:30
Λήξη συνεδρίου

Διαβάστε ακόμη

Φοροδιαφυγή: «Δόκανο» στο χρήμα για έσοδα 3 δισ. ευρώ

Το συνέδριο για τον τουρισμό, ο Στέφανος, το μαξιλάρι και ο «παντελόνιας», η τιμή της Εθνικής, ο Θ. Αλαφούζος πήρε την Ιριδα και οι αλλαγές στον ΑΔΜΗΕ

Εθνική Τράπεζα: Πέφτει η «αυλαία» για τη δημόσια προσφορά – Τα «φώτα» στην τιμή διάθεσης και τους νέους μετόχους

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version