Καλοί πελάτες σημαίνουν ήρεμη διαμονή, αλλά αυτό δεν είναι πάντα δεδομένο. Σύμφωνα με έρευνα της Hotels.com, το πιο ενοχλητικό φαινόμενο στα ξενοδοχεία είναι οι πελάτες που κυκλοφορούν ξυπόλητοι σε κοινόχρηστους χώρους, κάτι που το 94% των ερωτηθέντων χαρακτήρισε απαράδεκτο.
Στη δεύτερη θέση της λίστας βρίσκονται όσοι κυκλοφορούν με μπουρνούζι στο λόμπι, ενώ οι δημόσιες εκδηλώσεις στοργής στην πισίνα συμπληρώνουν την τριάδα των πιο αποδοκιμαστέων συμπεριφορών.
Τα περισσότερα ξενοδοχεία επιλέγουν τη διακριτική διαχείριση αυτών των περιστατικών. Η Reem Arbid, συνιδρύτρια του The Blue Door Kitchen & Inn, δηλώνει ότι η διακριτικότητα του προσωπικού συχνά αρκεί για να περιορίσει τις υπερβολές. Ένα συχνό ζήτημα είναι επίσης η δυνατή ομιλία στο τηλέφωνο, όπου το προσωπικό καλείται να ζητήσει ευγενικά τη μεταφορά της συνομιλίας αλλού.
Ορισμένα πολυτελή ξενοδοχεία παρέχουν οδηγίες καλής συμπεριφοράς στους πελάτες είτε μέσω email είτε κατά το check-in. Ωστόσο, άλλα, όπως το The Maybourne Beverly Hills, επιδιώκουν ένα πιο ελεύθερο πρότυπο φιλοξενίας, αποδεχόμενα χαλαρές ενδυμασίες και παιδιά ή ζώα στους κοινόχρηστους χώρους.
Η έλλειψη αυστηρών ενδυματολογικών κωδίκων, όπως παρατηρεί η Mary D’Argenis-Fernandez της MDA Hospitality Solutions, δεν σημαίνει ανοχή σε πραγματικά κακή συμπεριφορά όπως φωνές, συγκρούσεις ή λεκτική βία, που οι εργαζόμενοι καλούνται να αποκλιμακώσουν με επαγγελματισμό.
Ένα ακόμα καλοκαιρινό πρόβλημα είναι το «κράτημα» ξαπλώστρας με πετσέτα. Έξι στους δέκα το αποδοκιμάζουν, και ορισμένα ξενοδοχεία το αποτρέπουν οργανωμένα. Το Marriott στο Maui επιτρέπει κράτηση για μόνο μία επιπλέον ξαπλώστρα, ενώ το St. George στην Κύπρο παρέχει προσωπική ξαπλώστρα σε κάθε επισκέπτη καθ’ όλη τη διαμονή.
Διαβάστε ακόμη
Σε αναβρασμό η αγορά πετρελαίου: Νέο ράλι στις τιμές φέρνουν οι κινήσεις Τραμπ – Τα σχέδια για Ρωσία
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.