search icon

Τουρισμός

Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο: Nέα υπηρεσία helpdesk για τις χρηματοδοτήσεις ευρωπαϊκών και εθνικών προγραμμάτων

Η πλατφόρμα εξοικειώνει τους ενδιαφερόμενους με τη φιλοσοφία, τους στόχους και τις διαδικασίες κάθε χρηματοδοτικού προγράμματος

Tο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας παρουσίασε την Τρίτη την καινοτόμο υπηρεσία Helpdesk (https://grhotelsey.azurewebsites.net/) για την αξιοποίηση ευρωπαϊκών και εθνικών προγραμμάτων χρηματοδότησης του κλάδου.

Η νέα υπηρεσία υλοποιήθηκε με τη συνεργασία της Ernst & Young και είναι προσβάσιμη απ’ όλα τα μέλη του ΞΕΕ.

«Κάθε χρηματοδοτική ευκαιρία έχει κρίσιμη σημασία για τις επενδύσεις που είναι αναγκαίες προκειμένου να πετύχουμε την οικονομική ανάκαμψη στη μεταπανδημική περίοδο. Αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για την ελληνική φιλοξενία, η οποία μετά από μια δύσκολη συγκυρία θα πρέπει να κινηθεί γρήγορα προς ένα βιώσιμο αύριο ποιότητας και ανταγωνιστικότητας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα καθώς με τη νέα υπηρεσία Helpdesk που υλοποιήσαμε με τη συνεργασία της Ernst & Young, βοηθάμε με ένα καινοτόμο τρόπο τα μέλη μας να ανταποκριθούν με επιτυχία σε αυτή την πρόκληση, να μη χαθεί ούτε ένα ευρώ από τους διαθέσιμους πόρους και να μη μείνει κανένας πίσω», ανάφερε ο πρόεδρος του ΞΕΕ Αλέξανδρος Βασιλικός στη σημερινή παρουσίαση της υπηρεσίας.

Υπογραμμίζεται ότι η υπηρεσία Helpdesk λειτουργεί ως ηλεκτρονικός διαδραστικός οδηγός προγραμμάτων για τη χρηματοδότηση επενδύσεων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Με την πρωτοβουλία αυτή, το ΞΕΕ έχει ως στόχο τα ελληνικά ξενοδοχεία και ειδικά οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου, να έχουν άμεση πρόσβαση σε ολοκληρωμένη και έγκυρη πληροφόρηση και να υποστηριχθούν μεθοδικά στην αναζήτηση των κατάλληλων χρηματοδοτικών εργαλείων για τα επενδυτικά πλάνα τους.

Βήμα – βήμα, με εύληπτο και φιλικό στο χρήστη τρόπο, η νεοπαγής διαδικτυακή πλατφόρμα εξοικειώνει τους ενδιαφερόμενους με τη φιλοσοφία, τους στόχους και τις διαδικασίες κάθε χρηματοδοτικού προγράμματος για την ξενοδοχειακή επιχειρηματικότητα και εξωστρέφεια. Παράλληλα παρέχει τις πληροφορίες και όλο το απαιτούμενο υποστηρικτικό υλικό, ούτως ώστε κάθε ξενοδοχειακή επιχείρηση με βάση τα χαρακτηριστικά της, να εντοπίζει εύκολα και να διεκδικεί άμεσα τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες και δυνατότητες που την αφορούν. Ταυτόχρονα παρέχεται συμβουλευτική και τεχνική καθοδήγηση μέσω on line απαντήσεων σε ερωτήματα που υποβάλλονται.

Αναφερόμενος στη νέα υπηρεσία του ΞΕΕ, ο εταίρος και επικεφαλής του Τμήματος Συμβούλων Εταιρικής Στρατηγικής και Συναλλαγών της ΕΥ Ελλάδος, Τάσος Ιωσηφίδης τόνισε «ότι τα ελληνικά ξενοδοχεία μπορούν να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο για την επίτευξη κρίσιμων στόχων και μετρήσιμων αποτελεσμάτων στις στρατηγικές προτεραιότητες που έχουν τεθεί για το σύνολο της εθνικής οικονομίας. Προτεραιότητες που έχουν να κάνουν με το περιβαλλοντικό και ενεργειακό αποτύπωμά τους, τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τις νέες δεξιότητες που θα ενισχύσουν την απασχόληση και την κοινωνική συνοχή, με ισότητα των ευκαιριών πρόσβασης για όλους.

Η πορεία για την υλοποίηση επενδύσεων προς την κατεύθυνση αυτή όμως, απαιτεί εγρήγορση, διαρκή προσαρμογή, ορθή και έγκαιρη πληροφόρηση. Η υπηρεσία Helpdesk σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αναγνωρίζοντας ακριβώς ότι η δυνατότητα πρόσβασης στη γνώση γύρω από τις δυνατότητες πρόσβασης σε εξωτερική χρηματοδότηση, αποτελεί δύναμη και εργαλείο για τους ξενοδόχους που μπορεί να προσδώσει ευελιξία στον σχεδιασμό των επενδύσεων τους. Αξιοποιώντας την πραγματικά ολιστική συμβουλευτική προσέγγιση της ΕΥ, η υπηρεσία Helpdesk θα λειτουργεί ως διαδικτυακός οδηγός ενημέρωσης και προκαταρκτικής συμβουλευτικής υποστήριξης για τα μέλη του επιμελητηρίου, για όλες τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες από προγράμματα και εργαλεία, τόσο ευρωπαϊκά, όσο και εθνικά».

Διαβάστε ακόμα:

ΕΛΣΤΑΤ: Νέα «έκρηξη» πληθωρισμού – Στο 6,2% τον Ιανουάριο

Morgan Stanley: Αυξάνει τις εκτιμήσεις της για τα καθαρά κέρδη των ελληνικών τραπεζών

Κωνσταντίνος Τσεκλένης: Στα «δίχτυα» των πλειστηριασμών για το νεοκλασικό στο Μεταξουργείο (pics)

Exit mobile version