Eχοντας μελετήσει καλά τις ανάγκες της οικονομίας η Τράπεζα Κύπρου διαμόρφωσε ένα αρκετά διαφορετικό μοντέλο δικτύου καταστημάτων επιχειρώντας να εξυπηρετήσει μέσα από το δίκτυο αυτό το επιχειρείν, την πελατεία ιδιωτών, ακόμη και αυτούς που δυσκολεύονται να χρησιμοποιήσουν το ebanking της τράπεζας μολονότι πάνω από το 90% των συναλλαγών της εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά.

Οι τύποι καταστημάτων της τράπεζας δομούνται ως εξής:

– To κλασσικό κατάστημα
– Οι μονάδες χρηματοδότησης – lending units
-Tα καταστήματα συναλλαγών -Transaction Branch
-Ψηφιακό κατάστημα και ATMs- Digital Branch and ATMs

Οι ιδιαιτερότητες

Υπάρχουν εξειδικευμένα καταστήματα με πολλά ταμεία για εκείνους που δεν μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά το ebanking χωρίς να χρειάζεται να επιβαρύνουν χρονικά τις λοιπές λειτουργίες της τράπεζας.
Τα ATMs βρίσκονται όλα σε ένα επίπεδο που να μπορούν να είναι διαχειρίσμα από ΑΜΕΑ ενώ οι επιγραφές  της τράπεζας είναι μεταφρασμένες και σε γραφή Μπράιγ για τους τυφλούς πελάτες της τράπεζας.
Τα ηλεκτρονικά ATMs δέχονται μεγάλα και μικρότερα ποσά σε  μετρητά από επιχειρήσεις πληρώνουν σε κέρματα και δέχονται καταθέσεις κερμάτων

Δομή δικτύου

Tα καταστήματα είναι 40 και προσφέρουν το πλήρες φάσμα των υπηρεσιών για ταμειακές συναλλαγές, υφιστάμενες και νέες χορηγήσεις, γενική εξυπηρέτηση πελατών και συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Είναι 13 στην επαρχεία της Λευκωσίας, 12 στη Λεμεσό, 6 στην επαρχία Λάρνακας, 6 στην επαρχία Πάφου και 3 στην επαρχία  Αμοχώστου
οι μονάδες χρηματοδοτήσεις είναι 7 και εξυπηρετούν τους ιδιώτες μικρών επιχειρήσεων  για δάνεια και διαχείριση λογαριασμών, εξυπηρετούν για υπηρεσίες ασφαλιστικών προϊόντων , καθοδηγούν για τραπεζικές υπηρεσίες εκτός ταμειακών συναλλαγών.
Σε 7 καταστήματα συναλλαγών η τράπεζα εξυπηρετείτους πελάτες της αποκλειστικά για ταμειακές συναλλαγές.

Προσφέρει επίσης γενική εξυπηρέτηση γαι άνοιγμα  και διαχείριση λογαριασμών καρτών και άλλγων εντολών , τους καθοδηγεί για προίόντα και υπηρεσίες ενώ μέσα στα καταστήματα αυτά θα βρει κάποιος σημεία εξυπηρέτησης για ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Το δίκτυο της τράπεζας διαθέτει 6 ψηφιακά καταστήματα που προσφέρουν αποκλειστικά υπηρεσίες αυτοεξυπηρέτησης μέσω ATMs μηχανών καταθέσεων για την εξυπηρέτηση νομικών προσώπων ενώ η ψηφιακή εξυπηρέτηση  παρέχεται  διευρυμένο ωράριο λειτουργίας μέχρι τις 10.00 μμ σε 18 καταστήματα της τράπεζας.
Τα οφέλη για τους πελάτες της τράπεζας είναι η ταχύτερη εξυπηρέτηση , η εξατομικευξένη προσέγγιση, η ευλελιξία και οι επιλογές σε κανάλια εξυπηρέτησης,  και η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων και των υπηρεσιών.

Διαβάστε ακόμη

Αποθήκευση ενέργειας: Σε αναμμένα κάρβουνα 12 project συνολικής ισχύος 700 MW

Πλειστηριασμοί: Η «επώνυμη» Ηλιόδωρος Κτηματική και το νέο σφυρί για οικόπεδο της οικογένειας Λιβάνη (pics)