Tα γυναικεία στενά τζιν – ιδιαίτερα τα σχέδια 311 και 721 της Levi’s – εξακολουθούν να κάνουν κορυφαίες πωλήσεις, σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Chip Bergh.

«Τα στενά τζιν δεν θα πεθάνουν ποτέ», είπε κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του τέταρτου τριμήνου της εταιρείας. «Τα μισά από τα έσοδά μας από τα παντελόνια αυτό το περασμένο τρίμηνο προήλθαν από τα πιο χαλαρά, και φαρδιά, αλλά τα δύο κορυφαία γυναικεία παντελόνια ήταν το 311 και το 721. Επομένως, το skinny jean δεν θα πάει πουθενά».

Τα τζιν έχει βρεθεί στο επίκεντρο μιας έντονης συζήτησης για το αν τα στενά είναι ακόμα τάση. Ένα άρθρο του Quartz πέρυσι δήλωνε ότι «το skinny jean είναι επίσημα νεκρό» και ότι η γενιά Gen Z προτιμά πιο χαλαρό στυλ.

Ορισμένοι αναλυτές του κλάδου προέβλεψαν πτώση της ζήτησης για τζιν, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων αγοραστών. Ωστόσο, η Levi ανέφερε περισσότερα από τα αναμενόμενα έσοδα, υποδηλώνοντας ότι αυτοί οι φόβοι μπορεί να είναι υπερβολικοί.

Ενώ τα skinnies είναι ακόμα μόδα, o Bergh είπε ότι η ζήτηση έχει μετατοπιστεί προς τα χαμηλοκάβαλα τζιν τους τελευταίους μήνες, αντιστρέφοντας τη μόδα με τα ψηλόμεσα που αναδείχθηκε τα τελευταία πέντε χρόνια.

 

Διαβάστε ακόμη

Προς νέα μείωση το όριο για τις συναλλαγές με μετρητά

Πότε οι τράπεζες δεν θα υποχρεούνται να αποζημιώνουν τα θύματα phishing

Κεν Γκρίφιν – Citadel: Ο νέος βασιλιάς των επενδύσεων – Πώς πέτυχε απόδοση άνω του 38%