Σε μια χρονιά με αρκετές προκλήσεις, λόγω των συνεχιζόμενων μέτρων αντιμετώπισης της COVID-19 και με τις επιχειρήσεις να προχωρούν με σταθερά βήματα προς τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό, η Oktabit ξεπέρασε τα 100 εκατ. ευρώ, με κύκλο εργασιών που ανήλθε στα 106,3 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 26,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2020, που είχε διαμορφωθεί στα 84 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) της Oktabit αυξήθηκαν στα 7,14 εκατ. ευρώ το 2021, έναντι 5,4 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση (+32,5%), με τα κέρδη προ φόρων να ανέρχονται στα 5,7 εκατ., από 4,3 εκατ. ευρώ το 2020. Τα κέρδη μετά φόρων έφτασαν στα 4,4 εκατ. ευρώ πέρυσι, έναντι 3,2 εκατ. ευρώ το 2020.

Το 2021 η διοίκηση της Oktabit ανταποκρίθηκε στις υψηλές απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς για προϊόντα τεχνολογίας και διασφάλισε την απαραίτητη επάρκεια, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η παραγωγή των προϊόντων αυτών σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Το 2021 ήταν μια χρονιά με σημαντικές προκλήσεις, δεδομένων των μέτρων αντιμετώπισης της COVID-19. Μας δίνει ιδιαίτερη ικανοποίηση το ότι αντιμετωπίσαμε με επιτυχία τις προκλήσεις αυτές και ανταποκριθήκαμε με συνέπεια στις αυξημένες ανάγκες των πελατών μας.

Στο κατώφλι των 30 χρόνων επιτυχημένης παρουσίας της εταιρίας μας στην Ελληνική αγορά, χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την διαχρονική αναπτυξιακή μας πορεία. Και εμείς με τη σειρά μας ευχαριστούμε για την υποστήριξη των συνεργατών μας και αναγνωρίζουμε την συμμετοχή του προσωπικού μας και σε αυτό το ξεχωριστό ταξίδι», σημείωσε ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Oktabit.

Η Oktabit εστιάζει στην πελατοκεντρική της δομή, στην υγιή οικονομική της βάση και στο άρτια καταρτισμένο δυναμικό της, αξιοποιεί τη συνεργασία της με περισσότερους από 50 κορυφαίους κατασκευαστές που εκπροσωπεί και υποστηρίζει στην ελληνική αγορά ενώ παράλληλα διευρύνει την γκάμα των λύσεων και των προϊόντων που διαθέτει . Επιπλέον, επενδύει σε νέες τεχνολογίες και μεταξύ άλλων εξελίσσει το προϊόν Reccodo, μέσω του οποίου προσφέρονται υπηρεσίες personalization στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Στα πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής της ευθύνης στηρίζει και προβαίνει σε δράσεις που συμβάλουν στην ενίσχυση της εθελοντικής προσφοράς (σταθερή ετήσια δράση Αιμοδοσίας Τράπεζας Αίματος Oktabit, Aνακύκλωση, συμμετοχή σε εθνικές και διεθνείς Ημέρες Ευαισθητοποίησης) και στην αντιμετώπιση περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων.

«Αυτό που επιδιώξαμε μέσα στο 2021 ήταν να επεκτείνουμε περαιτέρω τις δραστηριότητές μας, σε πολύπλευρους και διαφορετικούς τομείς. Η ένταξη νέων επιχειρηματικών λύσεων στην προϊοντική μας γκάμα και η εξέλιξη του τμήματος R & D με την ενίσχυση της Reccodo και των εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου που αναπτύσσει, αποτελούν χαρακτηριστικά δείγματα της προσπάθειάς μας.

Στόχος μας για το 2022 είναι να διατηρήσουμε την ισχυρή μας θέση, προσαρμοσμένοι στις απαιτητικές συνθήκες του σύγχρονου επιχειρείν και στο οικονομικό περιβάλλον, όπως αυτό συνεχώς διαμορφώνεται, ώστε να προσφέρουμε τις βέλτιστες δυνατές λύσεις στους πελάτες μας, όσον αφορά στο hardware, στο λογισμικό και στις υπηρεσίες», ανέφερε ο Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, Γενικός Διευθυντής της Oktabit.