Η Renault πουλά ηλεκτρικά οχήματα για σχεδόν μια δεκαετία στην Ευρώπη, αλλά, όπως παραδέχονται τα στελέχη της, ορισμένοι υποψήφιοι αγοραστές εξακολουθούν διακατέχονται από το άγχος της αυτονομίας, ότι δηλαδή είτε θα ξεμείνουν από μπαταρία είτε ότι θα δυσκολευτούν να βρουν έναν δημόσιο σταθμό φόρτισης.

Η γαλλική  αυτοκινητοβιομηχανία ευελπιστεί ότι θα διαλύσει κάθε δισταγμό των πελατών της για νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, ειδικά για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό χάτσμπακ Megane E-Tech Electric με την ανάπτυξη μιας σειράς υπηρεσιών «διαβεβαίωσης» οι οποίες θα διατίθενται προεραιτικά με την αγορά του.

Οι υπηρεσίες προσφέρονται μέσω της Mobilize, της επιχειρηματικής μονάδας υπηρεσιών κινητικότητας του oμίλου Renault.

Η πιο ενδιαφέςρουσα από αυτές είναι η υπηρεσία Switch Car, ένα πρόγραμμα που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να κάνουν κράτηση για οποιοδήποτε όχημα Renault με απεριόριστα χιλιόμετρα για έως και 30 ημέρες κάθε χρόνο, ανάλογα με τη χώρα.

Απευθύνεται σε οδηγούς που δεν θέλουν να ανησυχούν για τη χρέωση σε μακρινά ταξίδια, όπως οικογενειακές διακοπές, και έτσι αντί του ηλεκτρικού τους μοντέλου θα επιλέξουν ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που μπορούν να γεμίσουν σε πρατήριο καυσίμων.

Το Switch Car είναι διαθέσιμο μέσω των εσωτερικών χρηματοδοτικών προγραμμάτων της Renault, με επιπλέον κόστος 30 ευρώ το μήνα στη Γαλλία.

Επίσης εάν ο ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρικού Renault ξεμείνει από ενέργεια η εταιρεία δεσμεύεται ότι θα τους παρέχει οδική βοήθεια για να τους βοηθήσει να φτάσουν στον προορισμό τους σε λιγότερο από 30 λεπτά μέσω της Renault Care Service, είτε με ρυμούλκηση είτε με επιτόπια φόρτιση.

Διαβάστε ακόμα 

Μύκονος: «Χορός» νέων αφίξεων και επιχειρήσεων στο νησί των Ανέμων (pics)

Πόλεμος στην Ουκρανία και «πληθωριστικός κυκλώνας» χτυπούν λιανεμπόριο – καταναλωτές

Ποιος έβαλε στο στόχαστρο την Telegram – Έδινε μυστικά των Ουκρανών στη Ρωσία;