Συναρπαστικό όπως όλα δείχνουν θα είναι το 2023 με τις αλλαγές που εξετάζονται να είναι πολλές αλλάζοντας ριζικά τα δεδομένα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr η πρώτη μεγάλη και πιο άμεση αλλαγή αφορά στο Τέλος Ταξινόμησης καθώς η άνοδος των τιμών έχει αυξήσει κατά πολύ το κόστος εκτελωνισμού και από την άλλη μεριά πολλά εταιρικά οχήματα χάνουν τις φοροελαφρύνσεις εξαιτίας του πλαφόν των 40.000 ευρώ για Αξία Λιανικής προ Φόρων.

Oι νέοι συντελεστές προοδευτικής φορολόγησης των αυτοκινήτων που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαβουλεύσεων αυξάνουν τα ποσά στις Αξίες Λιανικής προ Φόρων διατηρώντας τους συντελεστές στα ίδια επίπεδα, ώστε να συγκρατηθούν σε χαμηλά επίπεδα η φορολογία αλλά και η τελική αξία λιανικής πώλησης των οχημάτων.

Φορολογητέα Αξία (ευρώ)   Συντελεστής

0-17.000                                              4%

17.001-20.000                                    26%

20.001 – 25.000                                53%

25.001 – 30.000                                62%

30.001 – 40.000                                71%

Πάνω από 40.001                              30%

Ο λόγος που εξετάζεται να αλλάξει η προοδευτική φορολόγηση του Τέλους Ταξινόμησης εστιάζεται στις συνεχείς αυξήσεις των εργοστασιακών τιμών.

Το Τέλος Ταξινόμησης των αυτοκινήτων σήμερα υπολογίζεται σύμφωνα με την Αξία Λιανικής προ Φόρων αλλά και τις εκπομπές CO2.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto