Η αγορά του αυτοκινήτου έχει πληγεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια.

Η δεκαετία 2010 – 2020 ήταν πολύ δύσκολη για την ελληνική αγορά εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, ενώ το διάστημα 2020-2022, η πανδημία δημιούργησε επιπλέον προβλήματα.

Ήταν μία διετία που ο κλάδος του αυτοκινήτου έδειχνε σημάδια ανάκαμψης αλλά λόγω της κατάστασης, η αγορά «πάγωσε» κάτι που είδαμε στις ταξινομήσεις.

Η επιστροφή στην κανονικότητα και στις παλιές εποχές δεν ήρθε καθώς έκαναν την εμφάνισή τους νέα προβλήματα.

Η υψηλή ζήτηση, οι περιορισμένες παραγωγές και η έλλειψη που εμφανίστηκε στους ημιαγωγούς, επιδείνωσαν την κατάσταση.

Σα να μην έφταναν μόνο τα παραπάνω προβλήματα, ο πόλεμος στην Ουκρανία δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο τα πράγματα, συμπαρασύροντας και την έκθεση «Αυτοκίνηση».

Ούτε τον Μάιο

Η συγκεκριμένη, που διεξάγεται από το 1983 (ξεκίνησε με την ονομασία Σαλόνι Αυτοκινήτου) στηρίζεται από τα μέλη του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) και πραγματοποιήθηκε για τελευταία φορά το 2019.

Τα τελευταία 2.5 χρόνια και λόγω της πανδημίας οι φίλοι του αυτοκινήτου δεν είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τα νέα μοντέλα. Περίμεναν να το κάνουν στα μέσα Μαΐου (14-22), χρονικό διάστημα που είχε προγραμματιστεί να διεξαχθεί η «Αυτοκίνηση 2022».

Ωστόσο και σύμφωνα με απόλυτα επιβεβαιωμένες πληροφορίες του Newsauto, η έκθεση «Αυτοκίνηση», δεν θα διεξαχθεί ούτε τον Μάιο, εξαιτίας των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν στον κλάδο.

Οι διοργανωτές σεβόμενοι τους φίλους του αυτοκινήτου αποφάσισαν να «παγώσουν» το μεγάλο αυτό αυτοκινητιστικό γεγονός.

Να σημειώσουμε πως μέχρι πριν από λίγες ημέρες είχαν συμφωνήσει να δώσουν το παρών 17 εισαγωγικές εταιρίες.

Διαβάστε επίσης:  

Παγκόσμιο SOS για τις τιμές των τροφίμων – Άλμα 75% μέσα σε δύο χρόνια

Θεοδωρόπουλος: «Στόχος να μπει ο νέος όμιλος τροφίμων στο Χρηματιστήριο»

Στουρνάρας: «Λοκομοτίβα» ο τουρισμός για την ελληνική οικονομία – Ρεαλιστικός ο στόχος για 27 δισ. εσόδων το 2030