Η υψηλή φορολογία που έχουν στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα με μεγάλους κινητήρες απωθούν όσους θέλουν να τα αγοράσουν, ως καινούργια.

Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός πως η τελική τιμή φτάνει ακόμα και στο διπλάσιο της αξίας συγκριτικά με άλλες χώρες της Eυρωπαϊκής Ένωσης, καθώς το ΦΠΑ σε συνδυασμό με το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης εκτοξεύουν το κόστος αγοράς.

Η λύση βρίσκεται τις περισσότερες φορές στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Σε αυτά μπορεί ο υποψήφιος αγοραστής να γλιτώσει σημαντικά ποσά, αλλά από την άλλη και να ρισκάρει αναφορικά με την αξιοπιστία τους.

Από τις πωλήσεις καινούργιων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ιδίως σπορ και πολυτελών, διαπιστώνουμε πως το mix γέρνει προς την πλευρά των οχημάτων από «δεύτερο χέρι». Αυτοκίνητα όπως Ferrari, Lamborghini κ.ά. μπορεί να μην τα βλέπουμε συχνά στους ελληνικούς δρόμους αλλά όπως φαίνεται από τα νούμερα και τις ταξινομήσεις κυκλοφορούν κάπου… ανάμεσά μας.

Από τα στοιχεία των πωλήσεων που αφορά σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα βλέπουμε πως η Porsche, για παράδειγμα, το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου άγγιξε τις 237 ταξινομήσεις, ενώ αντίστοιχα είδαμε να αλλάζουν χέρια δεκάδες σπορ αυτοκίνητα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Newsauto