Σύμφωνα με ανακοίνωση της Stellantis η συνολική αποζημίωση του CEO του ομίλου, Carlos Tavares, το 2023 ανήλθε σε 36,49 εκατομμύρια ευρώ. Η συνολική αποζημίωση του Tavares πέρυσι σε σύγκριση αυξήθηκε αυξήθηκε κατά 56% σε σχέση τα 23,46 εκατομμύρια ευρώ που του καταβλήθηκαν το 2022.

Ο Tavares έλαβε 23,47 εκατομμύρια ευρώ σε μετρητά και κατοχυρωμένα ίδια κεφάλαια το 2023, συμπεριλαμβανομένου ενός κινήτρου μετασχηματισμού 10 εκατομμυρίων ευρώ για την επίτευξη στόχων που συνδέονται με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία στην παγκόσμια κινητικότητα, την τεχνολογία και την ηλεκτροκίνηση.

Η Stellantis δήλωσε ότι είχε τις καλύτερες οικονομικές επιδόσεις του κλάδου το πρώτο εξάμηνο του 2023. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε ο όμιλος, από την ίδρυσή του ομίλου το 2021 από τη συγχώνευση της Fiat Chrysler και του ομίλου PSA, η τιμή της μετοχής του έχει ξεπεράσει κατά πολύ την αντίστοιχη της αυτοκινητοβιομηχανίας και του δείκτη S&P 500.

Κατά τη διάρκεια των συνομιλιών του περασμένου έτους με τις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες του Ντιτρόιτ, το συνδικάτο United Auto Workers επέκρινε σκληρά τις αμοιβές των CEO της General Motors, της Ford Motor και της Stellantis, διεκδικώντας σημαντικές αυξήσεις μισθών για τους ωρομίσθιους εργαζόμενους.

Η Ford και η GM δεν έχουν ακόμη αποκαλύψει τις αμοιβές των CEO για το 2023. Το 2022, η CEO της GM, Mary Barra, είχε συνολική αποζημίωση 29 εκατομμυρίων δολαρίων και ο CEO της Ford, Jim Farley, έλαβε σχεδόν 21 εκατομμύρια δολάρια.

Μετά από μακροχρόνιες απεργίες στις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες, οι συμφωνίες της UAW μαζί τους περιλάμβαναν άμεση αύξηση μισθών κατά 11% και αύξηση των βασικών μισθών κατά 25% έως το 2028, καθώς και μείωση του χρόνου που απαιτείται για να επιτευχθεί ο ανώτατος μισθός σε τρία χρόνια από οκτώ. Αυξάνουν επίσης την αμοιβή των προσωρινά απασχολούμενων κατά 150% και τους καθιστούν μόνιμους.

Η Stellantis δήλωσε ότι ο μέσος υπάλληλος της κέρδισε 70.404 ευρώ το 2023, αυξημένος κατά 9,4%, από 64.328 ευρώ το 2022. Ο λόγος της περσινής συνολικής αμοιβής του Tavares προς τον μέσο εργαζόμενο ήταν 518 προς ένα, σημαντικά αυξημένος σε σχέση με το 2022. Η Stellantis δήλωσε ότι η υψηλότερη αναλογία οφείλεται στον αντίκτυπο ενός εφάπαξ μακροπρόθεσμου κινήτρου 2021-2025.

Η Stellantis δήλωσε ότι το εργατικό δυναμικό της παγκοσμίως μειώθηκε κατά 5,2% το 2023, σε λίγο πάνω από 258.000, με το εργατικό δυναμικό της στη Βόρεια Αμερική να μειώνεται από 88.835 το 2022 σε 81.341 υπαλλήλους πέρυσι.

Διαβάστε ακόμη

Η Ελληνίδα που ταράζει τα νερά της τέχνης στη Βιέννη, η ελίτ των συλλεκτών και το γλυπτό του ενός εκατομμυρίου (pics + vid)

Astir Marina: Grand Opening στα τέλη Μαΐου για το νέο hotspot της Μεσογείου (pics)

Μέσα στο α’ εξάμηνο του έτους η επιβολή του φόρου στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ