Υπενθυμίζουμε ότι ο Ντε Μέο αποχώρησε αιφνιδιαστικά από την γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία για να αναλάβει την Kering, τον κολοσσό ειδών πολυτελείας ανάμεσα με εταιρείες όπως η Gucci και τη Saint Laurent.
Σύμφωνα με πληροφορίες πάντα από τους FT, η Renault έχει περιορίσει τη λίστα της στους εσωτερικούς υποψηφίους Ντενίς Λε Βοτ και Φρανσουά Προβόστ, καθώς και στο πρώην στέλεχος της Stellantis, Μαξίμ Πικά.
Το Reuters ανέφερε την περασμένη εβδομάδα, επικαλούμενο αναλυτές, ότι ο Λε Βοτ, ο οποίος είναι ο CEO της χαμηλού κόστους μάρκας Dacia του ομίλου Renault, αλλά και o Πικά θεωρήθηκαν κατάλληλοι για να συνεχίσουν την πορεία ανάκαμψης της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ο Λε Βοτ είναι επικεφαλής της Dacia από το 2021 και εργάζεται για τη Renault από το 1990. Υπό τον Λε Βοτ, η Dacia ανανέωσε τη γκάμα της με μια νέα εστίαση σε μεγαλύτερα μοντέλα με υψηλότερο περιθώριο κέρδους, αρχικά με το νέο Duster και πρόσφατα με το ακόμα μεγαλύτερο SUV, Bigster.
Ο Πικά είχε θεωρηθεί ως πιθανός διάδοχος του Κάρλος Ταβάρες ως CEO της Stellantis, αλλά εγκατέλειψε τον όμιλο τον Ιούνιο μετά τον διορισμό του Αντόνιο Φιλόζα στη θέση του CEO. Στη Stellantis ο Πικά ήταν επικεφαλής αγορών και πρώην επικεφαλής του ευρωπαϊκού βραχίονα της εταιρείας.
Ο Προβόστ είναι επί του παρόντος επικεφαλής προμηθειών, εταιρικών σχέσεων και δημοσίων υποθέσεων στη Renault, σύμφωνα με τη σελίδα του στο LinkedIn. Η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει ένα χρονοδιάγραμμα για να διορίσει μόνιμο επικεφαλής μέχρι τις 15 Ιουλίου. Η αποχώρηση του Ντε Μέο από τη Renault ισχύει από εκείνη την ημέρα.
Διαβάστε ακόμη
Eλένη Βρεττού: Το 2026 το placement της CrediaBank
Αχιλλέας Κανάρης: Δεν αποχωρεί η Vodafone από την Ελλάδα
Από το 2027 ο νέος φόρος άνθρακα: Αυξήσεις σε βενζίνη, πετρέλαιο και φυσικό αέριο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.