Όλο και πιο δυναμική είναι η διείσδυση της ηλεκτρικής ενέργειας στην αυτοκινητική ζωή, με τους τιμοκαταλόγους των εταιρειών να εμπλουτίζονται συνεχώς από σχετικής τεχνολογίας μοντέλα.

Πολλοί, βέβαια, εναντιώνονται στη βίαιη μετάβαση στο νέο καθεστώς, εστιάζοντας στις τσιμπημένες (προς το παρόν) τιμές τους, αλλά και στο περιορισμένο δίκτυο υποδομών φόρτισης.

Από την άλλη, οι οπαδοί της ηλεκτρικής κινητικότητας αντιπαραβάλλουν το οικολογικό πρόσημο της νέας τεχνολογίας, το χαμηλό κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και τις μικρότερες απαιτήσεις για service, λόγω της απλούστερης δομής των ηλεκτροκινητήρων, οι οποίοι απαρτίζονται από πολύ λιγότερα εξαρτήματα.

Είναι, όμως, πράγματι, φθηνότερο το service στα ηλεκτρικά;

Στο συγκεκριμένο ερώτημα δίνει απάντηση έρευνα της εταιρείας We Predict, μετά τη συλλογή δεδομένων από περισσότερα από 13 εκ. οχήματα, που στο σύνολό τους αφορούσαν 400 διαφορετικά μοντέλα. Παράλληλα, όλα τα συμπεράσματα εξήχθησαν μετά τη διενέργεια 65.000.000 service, όπου τα ανταλλακτικά κόστισαν 7,7 δισ. δολάρια και το εργατικό κόστος ανήλθε σε 9,5 δισ.

Σημειώνεται ότι κατά την ανάλυση των στοιχείων ελήφθησαν υπόψη –μεταξύ άλλων- τα έξοδα συντήρησης, οι εκτός προγράμματος επισκευές, οι εγγυήσεις, οι ανακλήσεις, οι διαγνωστικοί έλεγχοι, οι καμπάνιες service και οι αναβαθμίσεις λογισμικού.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο newsauto