Η κυβέρνηση της Κίνας δείχνει αποφασισμένη να περιορίσει το χάος των κρατικών αυτοκινητοβιομηχανιών προωθώντας τη συγχώνευση δύο βασικών παικτών: των Changan και Dongfeng. Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας ισχυρός όμιλος ικανός να ανταγωνιστεί την κυρίαρχη BYD.
Η πρωτοβουλία αυτή βασίζεται σε μία απλή διαπίστωση: οι κρατικές εταιρείες υστερούν σε ταχύτητα και οργάνωση, σε αντίθεση με τις BYD και Tesla, που προοδεύουν ραγδαία. Μία ενοποιημένη Changan-Dongfeng ενδέχεται να λειτουργήσει ως αντίβαρο, προσφέροντας παράλληλα ισχυρότερη παρουσία στην παγκόσμια αγορά.
Οι φήμες περί συγχώνευσης είχαν ξεκινήσει από τον Φεβρουάριο, ωστόσο πλέον το Πεκίνο στέλνει αυστηρό μήνυμα: «Προσαρμοστείτε ή βγείτε από το παιχνίδι». Αν το σχέδιο προχωρήσει, ο νέος κολοσσός θα εκπροσωπεί πωλήσεις 5,1 εκατομμυρίων οχημάτων (στοιχεία 2023). Το βασικό τους μειονέκτημα, ωστόσο, παραμένει η μικρή διείσδυση στα ηλεκτρικά οχήματα.
Ωστόσο, η πιθανή συγχώνευση συναντά εμπόδια, κυρίως λόγω των περίπλοκων συμφωνιών των δύο εταιρειών με διεθνείς μάρκες όπως οι Nissan, Honda, Peugeot, Citroen, Ford και Mazda. Η ακύρωση αυτών των συνεργασιών θα συνεπάγεται υψηλό οικονομικό και επιχειρηματικό κόστος. Αν το σχέδιο τελικά υλοποιηθεί, θα πρόκειται για τη μεγαλύτερη και πιο ριζική αναδιάρθρωση της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας εδώ και δεκαετίες.
Διαβάστε ακόμη
Επιστροφή ενοικίου κάθε Νοέμβριο – Aναλυτικά οι δικαιούχοι
Νίκος Μπογονικολός: «Γλίτωσε» από το FBI, αλλά όχι από τους πλειστηριασμούς (pic)
Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης: Ψυχραιμία για τους δασμούς Τραμπ και σχέδια για επέκταση (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.