Στις 9,7 εκατ. μονάδες ανήλθαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2021, καταγράφοντας πτώση της τάξεως του 2,4% συγκριτικά με το 2020, όταν και πωλήθηκαν 9,939 εκατ. αυτοκίνητα.

Ο μειωμένος όγκος πωλήσεων οφείλεται κυρίως στην πανδημία του κορωνοϊού, αλλά και την έλλειψη ημιαγωγών, δύο παράγοντες που δυσχέραναν την παραγωγική δύναμη των αυτοκινητοβιομηχανιών, ειδικά κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Σύμφωνα με την Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, ACEA, τα περισσότερα καινούρια ΙΧ ταξινομήθηκαν στη Γερμανία (2,62 εκατ.), όπου σημειώθηκε, όμως, πτώση 10,1% συγκριτικά με το 2020. Δεύτερη αγορά με τις περισσότερες πωλήσεις ήταν η Γαλλία (1,659 εκατ.), καταγράφοντας, μάλιστα, αύξηση της τάξεως του 0,5%.

Τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση (+24,7%) από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης γνώρισε η Κροατία με 44.915 ταξινομηθέντα αυτοκίνητα, έναντι 36.005 το 2020, για να ακολουθήσει η χώρα μας, με αύξηση όγκου 24,6 ποσοστιαίων μονάδων.

Tο περασμένο έτος στην ελληνική αγορά ταξινομήθηκαν 100.916 ΙΧ, έναντι των 80.977 του 2020, γεγονός που καταδεικνύει τη δίψα του Έλληνα οδηγού για την απόκτηση καινούριου αυτοκινήτου.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto