«Καυτός» αναμένεται να είναι ο Αύγουστος για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς αλλάζει ο τρόπος εισαγωγής τους και θα απαιτείται πλέον η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Συμμόρφωσης!

Με αυτό τον τρόπο το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ξεκαθαρίζει ότι ο εθνικός διανομέας (οι εισαγωγικοί όμιλοι στην Ελλάδα) θα πρέπει να βεβαιώνουν της εκ κατασκευής αντιρρυπαντική τεχνολογία του εισαγόμενου μεταχειρισμένου οχήματος όπως επίσης τις εκπομπές CO2, αλλά και τον κυβισμό του κινητήρα.

Στη σχετική υπουργική Απόφαση ορίζεται ότι τα νέα δεδομένα στις εισαγωγές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα ισχύσουν από τις αρχές Αυγούστου.

Ειδικότερα, η υπουργική Απόφαση αναγράφει ότι:

«Κατά τη διαδικασία χορήγησης στοιχείων κυκλοφορίας ανάριθμων ιδιωτικής χρήσης οχημάτων κατηγορίας Μ1, Ν1 που εισάγονται μεταχειρισμένα στην Ελλάδα από άλλα κράτη μέλη της Ε.Ε. ή και από τρίτες χώρες εφόσον έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά ως καινούρια σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πέραν των λοιπών δικαιολογητικών, προσκομίζεται και το πιστοποιητικό συμμόρφωσης του οχήματος.

Εξαιρούνται τα οχήματα για τα οποία νομίμως ουδέποτε έχει εκδοθεί Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης από το εργοστάσιο παραγωγής, γεγονός που διαπιστώνεται με σχετική Βεβαίωση του Εθνικού Διανομέα της μάρκας στη χώρα μας και τα οχήματα το εργοστάσιο παραγωγής (μάρκα) των οποίων έχει αναστείλει τη λειτουργία του ή δεν εκπροσωπείται στη χώρα μας, γεγονός που διαπιστώνεται με σχετική βεβαίωση του ΣΕΑΑ. Στην πρώτη περίπτωση, ο Εθνικός Διανομέας θα πρέπει επίσης να βεβαιώσει την εκ κατασκευής αντιρρυπαντική τεχνολογία του οχήματος, τις εκπομπές CO2 (συνδυασμένος κύκλος) και τον κυβισμό, εφόσον διαθέτει αυτές τις πληροφορίες ή να δηλώσει ότι δεν είναι διαθέσιμες».

Διαβάστε επίσης:

Η Tesla εγκαταλείπει το bitcoin – «Δεν είναι αυτό που νομίζετε» λέει ο Μασκ

Ποια ελληνικά νησιά καταρρίπτουν τα ρεκόρ του 2019

Ενεργειακή ασφάλεια με λιγνίτη, LNG και έλεγχο στην κατανάλωση