Τα πέντε στάδια της θλίψης που βιώνουμε για κάτι που χάνεται ξεκινούν με την άρνηση και αφού σταδιακά αυτή δίνει τη θέση της στον θυμό, τη διαπραγμάτευση και την κατάθλιψη ο κύκλος ολοκληρώνεται με τη λυτρωτική αποδοχή.

Οι ορκισμένοι petrolhead καλά θα κάνουν να ανατρέξουν στις σχετικές μελέτες προκειμένου να φτάσουν όσο το δυνατό πιο ανώδυνα στην αποδοχή του προδιαγεγραμμένου ηλεκτρικού μέλλοντος.

Ευτυχώς οι εταιρείες που έχουν συνδέσει τη φιλοσοφία -ή ακόμα και το DNA τους- με την οδηγοκεντρική προσέγγιση και την απολαυστική διάσταση που μπορεί να πάρει το αυτοκίνητο μέσα από αυτή δείχνουν αποφασισμένες να αποδείξουν στο κοινό τους πως η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν σημαίνει αποχαιρετισμό στη χαρά της οδήγησης.

Πρόκειται για ένα δύσκολο στοίχημα που όμως δεν είναι αδύνατο να κερδηθεί και κατά κάποιο τρόπο η Ford Mustang Mach-E GT και η BMW i4 Μ50 έχουν έρθει για να αποδείξουν ακριβώς αυτό.

Η Mustang Mach-E δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Από την πρώτη στιγμή δικαίωσε την επιλογή της Ford να ξεκινήσει το νέο της κεφάλαιο στην ηλεκτροκίνηση δίνοντας μια εντελώς διαφορετική διάσταση στη θρυλική Mustang, δίχως όμως να θυσιάσει τη σπορ και ατίθαση φιλοσοφία που πρεσβεύει το όνομά της.

Η Mach-E GT θα μπορούσε να θεωρηθεί ως πρώτη απόπειρα εδραίωσης μιας νέας γενιάς muscle cars που μπορεί να μην κρύβουν έναν πληθωρικό V8 κάτω από το καπό, αλλά απολαμβάνουν στο ακέραιο το στοιχείο του εντυπωσιασμού και των συναρπαστικών επιδόσεων.

Διαβάστε τη συνέχεια στο newsauto