Ο Herbert Diess, μιλώντας στο περιθώριο της διάσκεψης του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας, είπε ότι οι διακοπές στην εφοδιαστική αλυσίδα της VW που οφείλονται στον πόλεμο της Ουκρανίας επίσης αρχίζουν να ομαλοποιούνται.

Να σημειώσουμε ότι η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία σταμάτησε προσωρινά την παραγωγή καλωδίων και άλλων εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται στα οχήματα της VW. «Η κατάσταση στην Ουκρανία όσον αφορά την παραγωγή των καλωδιώσεων είναι υπό έλεγχο τώρα.

Αν δεν επιδεινωθεί κάτι δραματικά, δεν θα χάσουμε πάρα πολλά αυτοκίνητα», είπε ο Diess.

Ο Diess και άλλα ανώτερα στελέχη της VW κάλυψαν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων σε μια συνάντηση με δημοσιογράφους.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις τους η VW σχεδιάζει να καταλήξει φέτος σε μια τοποθεσία στις ΗΠΑ για τη κατασκευή εργοστασίου που θα συναρμολογούνται τα ηλεκτρικά pick-up και SUV της μάρκας Scout.

Η Volkswagen αναζητά στις ΗΠΑ την κατάλληλη τοποθεσία για να κατασκευάσει το πρώτο της εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων επί αμερικανικού εδάφους

Οπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Diess: «Η εταιρεία αξιολογεί τοποθεσίες είτε σε πρώην βιομηχανικές ζώνες που θεωρούνται περιβαλλοντικά επιβαρυμένες, είτε σε ορισμένες αγροτικές τοποθεσίες, όπου θα μπορούσαν να κατασκευαστούν εντελώς νέα εργοστάσια.

Ο οικονομικός διευθυντής της VW, Arno Antlitz, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν αποκλείει μια ενδεχόμενη μετοχοποίηση της μάρκας Scout, αλλά είναι πολύ νωρίς για κάτι τέτοιο στην παρούσα φάση.

Η Scout αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας της VW να επεκτείνει την παρουσία της στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών, όχι μόνο για επιβατικά αυτοκίνητα αλλά και για επαγγελματικά.

Σύμφωνα με τον Antlitz, η VW σχεδιάζει να δαπανήσει 7 δισ ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια για να ενισχύσει τη σειρά προϊόντων της στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης ενός ηλεκτρικού pick-up φορτηγού.

Η Scout θα είναι μια μάρκα του ομίλου Volkswagen που θα κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ανάμεσα στα οποία και ένα ηλεκτρικό pick-up

Ο Diess είπε ότι είναι βέβαιος ότι η VW μπορεί να εξασφαλίσει αρκετές μπαταρίες για να προμηθεύσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων της έως το 2025, αλλά θεωρεί πιθανό πως ορισμένες αντίπαλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα αντιμετωπίσουν έλλειψεις.

«Υπάρχουν αρκετές μπαταρίες; Μάλλον όχι. Υπάρχουν οι μπαταρίες τις οποίες εμείς παραγγείλαμε; Σίγουρα ναι», είπε ο Diess. Πάντως ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, της δεύτερης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, Carlos Tavares, προειδοποίησε χθες ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες ενδέχεται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα με την παροχή μπαταριών έως το 2024-2025.

Διαβάστε επίσης:

Citigroup: «Buy the Dip» στις μετοχές

Λογαριασμοί ρεύματος: Η «πλατφόρμα» που επιστρέφει 280 εκατ. ευρώ στα νοικοκυριά

Οικογένεια Τίγκα: Οι κόντρες, οι κατασχέσεις και τo ακίνητο – τρόπαιο στο Λαγονήσι που πήρε ο Προκοπίου (pics)