Χαίρετε! Η κατάσταση θυμίζει το «έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε» του Λουίτζι Πιραντέλλο, αφού… νομίζουμε όλοι μαζί ότι πρέπει να πάμε βόλτα στα μαγαζιά, ε, ναι, λοιπόν, ας πάμε, ίσως τελικά είναι καλύτερα από τις βόλτες «χύμα» στις πλατείες, αλλά μας πήρε κανένα… τρίμηνο να το αντιληφθούμε. Λοιπόν, ας αφήσουμε τώρα τα δυσάρεστα τεκταινόμενα της πανδημίας να πάμε στα τρομερά νέα. Το αχτύπητο, αγαπημένο δίδυμο της ΕΡΤ επί ΣΥΡΙΖΑ κάνει come back (που λέει και η Άντζελα Δημητρίου) αλλά αυτή τη φορά όχι βέβαια στην κρατική τηλεόραση των «δωσίλογων» -δώσε, Αλέξη, γκάζια- αλλά ως εκπρόσωποι Τύπου στη Βουλή, στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Συγκεκριμένα, ο Σωτήρης Καψώχας (που είχε προσληφθεί ως μετακλητός του ΣΥΡΙΖΑ από πέρυσι τον Μάρτιο) ρίχνεται στη μάχη της ενημέρωσης (τρέμουν οι γερμανοτσολιάδες) μαζί με την Κατερίνα Ακριβοπούλου. Και οι δυο θα αποτελέσουν και πάλι την αιχμή του δόρατος, αυτή τη φορά στη Βουλή. By the way (που έλεγε και ο Κίμωνας) μου λέει ένα πουλάκι καλό, συριζέικο, ότι ο Πρόεδρος Αλέξης είναι καταχαρούμενος που τσίμπησε δυο μονάδες στα γκάλοπ «των κακών» δημοσκόπων και το αποδίδει στις άγριες επιθέσεις του κόμματος του στην κυβέρνηση. Ωχ… -Ο Γιάννης Παπαλέκκας έγινε γνωστός στο πανελλήνιο από την (πρώην) ιδιοκτησία του στο Νammos της Μυκόνου, αλλά και από την εταιρία ακινήτων Globalworth που είχε δημιουργήσει στη Ρουμανία, η οποία -παρεμπιπτόντως- μετά την πώλησή της και την αποχώρηση Παπαλέκκα, συνεχίζει κάτω από την καθοδήγηση του νέου επικεφαλής της, Δημήτρη Ράπτη. Αθόρυβα, λοιπόν, ο Γ. Παπαλέκκας επανέρχεται δυναμικά στο real estate και μάλιστα στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, ποντάρει σε πρωτοκλασάτες περιοχές εντός Αθηνών (αγοράζει Ψυχικό, Φιλοθέη κ.ά.) αλλά και εκτός της πρωτεύουσας ‘’χτίζοντας’’ χαρτοφυλάκιο επιλεγμένων ακινήτων. Ταυτόχρονα, ετοιμάζει και την επόμενη κίνηση στον τομέα της φιλοξενίας, μαζί με την Prodea Investments ΑΕΕΑΠ. -Για την Ελλάδα είναι είδηση, επειδή το CVC Capital στη χώρα μας μόνον αγοράζει. Σε άλλες χώρες όμως κάνει και πωλήσεις. Μαθαίνω λοιπόν ότι το team του ευρωπαϊκού βραχίονα του fund που εδρεύει στο Λονδίνο, έδωσε τα χέρια με ένα άλλο ευρωπαϊκό fund, το Astorg, -το οποίο ασφαλώς CVC δεν είναι, άλλα έχει υπό διαχείριση περί τα 9,3 δισ. ευρώ assets-, για την πώληση του πλειοψηφικού μετοχικού πακέτου της Corialis, εκ των κορυφαίων παικτών στην Ευρώπη στην αγορά προφίλ αλουμινίου για πόρτες, παράθυρα και τα σχετικά. Η Corialis που το όνομά της βγαίνει από το Core Innovative Aluminium Integrated Solutions, ξεκίνησε από το Βέλγιο και έχει επεκταθεί σε πολλές άλλες χώρες. Τώρα, αν με ρωτήσετε για το τίμημα, θα σας γελάσω, αφού ακόμη εκκρεμούν οι τυπικές εγκρίσεις. Αν κρίνω πάντως από το γεγονός ότι στο deal έχουν εμπλακεί από τη Rothschild και την Goldman Sachs International μέχρι την Allen & Overy και την Clifford Chance, φαντάζομαι ότι στο CVC θα τρίβουν τα χέρια τους… -Τρικούβερτος μετωπικός καυγάς για ένα καράβι έχει ξεσπάσει στους κόλπους της εφοπλιστικής οικογένειας Λαιμού και η στήλη συμπαραστέκεται στις ελληνικές αρχές αναζητώντας έναν φιλάνθρωπο πρόθυμο να διαθέσει το ποσό των 22.500 δολαρίων. Τα χρήματα θα διατεθούν για ανθρωπιστικό σκοπό καθώς θα βελτιώσουν τις συνθήκες ζωής 22 ψυχών. Αν υπάρχει λοιπόν κάποιος εφοπλιστής που δεν τσιγκουνεύεται 22.500 δολάρια παρακαλείται να επικοινωνήσει με το υπουργείο Εξωτερικών και το υπουργείο Ναυτιλίας ώστε να συνδράμει. -Να σας εξηγήσω την κατάσταση (όπως την πληροφορήθηκα από τα εμπλεκόμενα υπουργεία) μήπως και φιλοτιμηθεί κανείς και βάλει το χέρι στην τσέπη: Ο αείμνηστος Αδαμάντιος Λαιμός είχε τρία παιδιά: Τον Μάρκο, την Ελένη και τον Γιάννη. Η εταιρία του αείμνηστου, Diamlemos, σήμερα φέρεται να ανήκει στην Ελένη Λαιμού και τους κληρονόμους του Μάρκου. Πριν από περίπου δύο χρόνια, ο έτερος αδελφός, Γιάννης μαζί με τον γιο του, αποχώρησε από την Diamlemos παίρνοντας το μερίδιό του με τα πλοία Angelic Power και Angelica Glory και συγκρότησε την εταιρία Panthalassa Maritime. -To Angelica Glory πουλήθηκε, ενώ το Angelic Power είναι σήμερα αγκυροβολημένο σε κινεζικά ύδατα και ακινητοποιημένο λόγω αντιπαλότητας μεταξύ Panthalassa και Diamlemos εξαιτίας διαφορών των δύο εταιριών σχετικά με τη διαχείριση του πλοίου και των εκκρεμοτήτων με τις τράπεζες. Στο πλοίο παραμένει εγκλωβισμένο το πλήρωμα (22 άτομα εκ των οποίων οι 9 Έλληνες) που ταξιδεύουν τους τελευταίους 15-16 μήνες. Στέλνει ο Έλληνας πρόξενος από την Κίνα μήνυμα στο υπουργείο Ναυτιλίας και ζητά 22.500 δολάρια να αγοράσουν πετρέλαιο, επειδή τελειώνει και σε λίγο δεν θα δουλεύει τίποτε πάνω στο Angelic Power και συνεπώς το πλήρωμα δεν θα έχει φως, κλιματισμό, δυνατότητα να μαγειρέψει, να πλυθεί κ.λπ. Το ΥΠΕΝ δεν έχει κονδύλια για τέτοιες περιπτώσεις και στρέφεται στο ΥΠΕΞ και αναζητούν από κοινού κάποια χορηγία 22.500 δολάρια να συντηρηθεί το πλήρωμα μέχρι να επιλυθούν οι νομικές διαφορές. -Και επίσημα ανέλαβε από σήμερα Πέμπτη τα καθήκοντά του ως CEO της Forthnet o (προερχόμενος από τη Wind) Παναγιώτης Γεωργιόπουλος. Όλες τις προηγούμενες εβδομάδες ήταν σε εντατική συνεργασία με τον Δημήτρη Τζελέπη, CFO της εταιρείας από το 2018, για τις προτεραιότητες του επομένου διαστήματος, με αιχμή τον εμπλουτισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών και την ενσωμάτωση λειτουργιών και συστημάτων της μητρικής, United Group. -Δεν το πιστεύουν ούτε οι Ολλανδοί της Sunweb Group ότι θα είχαν τόσες χιλιάδες αιτήσεις για το ‘’πιλοτικό’’, όπως ονομάζεται, πρόγραμμα διακοπών all inclusive σε 200 τουρίστες στη Ρόδο, στο ξενοδοχείο του ομίλου Μήτση, στις 12 Απριλίου. Το πρόγραμμα των Sunweb και Τransavia υποστηρίζεται από την ολλανδική κυβέρνηση, έγινε αντικείμενο ρεπορτάζ στο BBC στις 26/3 (που έκανε λόγο για πάνω από 25.000 αιτήσεις!) ενώ δέχθηκε σφοδρή κριτική από τον ΣΥΡΙΖΑ, με την τομεάρχη Τουρισμού κυρία Κ. Νοτοπούλου να ζητεί από τον κ. Θεοχάρη να δώσει εξηγήσεις για το ‘’πείραμα’’ της Ρόδου. «Αυτό το μοντέλο θέλει να διαφημίσει; Τον «τουρισμό-πείραμα»;» σημείωσε χαρακτηριστικά. Στα κοινωνικά δίκτυα, πάντως ο CEO της Sunweb κ. Mattijs ten Brink ανέφερε το γεγονός ότι οι αιτήσεις είναι χιλιάδες για το πρόγραμμα «έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία», ότι «το κοινό αδημονεί για ταξίδια» κι ότι "κρατήσεις όσο υπάρχουν ξεκάθαροι κανόνες και μέτρα ξεκινούν να γίνονται". Γεγονός πάντως είναι ότι συμφέρει την Ελλάδα -ειδικά αυτό το καλοκαίρι, όπου ο πήχης τείνει να χαμηλώσει κι άλλο- να μετατίθενται οι κρατήσεις προς τα πίσω, με τον Μάιο να θεωρείται λίγο- πολύ χαμένος.