Στην εποχή που η μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού είναι στον πυρήνα της παγκόσμιας οικολογικής δραστηριότητας η προστασία των ακτών και των θαλασσών μας είναι ένα σημαντικό εργαλείο και μπαίνει σε πρώτη προτεραιότητα.

Σε αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση κινείται η Lidl Ελλάς εφαρμόζοντας καθημερινά τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές βιωσιμότητας και κοινωνικής υπευθυνότητας.

Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στο επίκεντρο της επιχειρηματικής της δραστηριότητάς και γι’αυτό πρωτοστατεί σε ενέργειες που προάγουν την περιβαλλοντική ευαισθησία.

Θάλασσες και ακτές χωρίς πλαστικά

Με στόχο τη διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος για τις επόμενες γενιές η Lidl Ελλάς ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2020 το έργο της εναλλακτικής τουριστικής καμπάνιας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Plastic Free Santorini».

Πρόκειται για μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού, του Δήμου Σαντορίνης και της Lidl Ελλάς που έχει ως στόχο την ανακήρυξη του συγκεκριμένου νησιού σε έναν τόπο με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες. Αυτή η πρωτότυπη, εναλλακτική τουριστική καμπάνια είναι ένα παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης που ξεκινάει από το συγκεκριμένο νησί και φυσικά από τη χώρα μας.

 

Έτσι η Σαντορίνη γίνεται η καρδιά ενός κινήματος περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης για τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού σε όλη την Ελλάδα με στόχο να απλωθεί σταδιακά σε όλες τις Κυκλάδες και στα υπόλοιπα νησιά του Αιγαίου.

Τον Σεπτέμβριο του 2020, η πρωτοβουλία αυτή ενσωματώθηκε στην εθνική καμπάνια «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης», μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.

Οι εκπρόσωποι της Lidl Ελλάς μαζί με συνεργάτες και εθελοντές του Ιδρύματος βρέθηκαν στη Σαντορίνη και πραγματοποίησαν θαλάσσιους και υποβρύχιους καθαρισμούς. Ταυτόχρονα, ένωσαν τις δυνάμεις τους απέναντι στον αγώνα για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των ελληνικών ακτών προσφέροντας ανάσες ζωής στο οικοσύστημα του νησιού αλλά και λύσεις, ανοίγοντας δρόμους βιώσιμης ανάπτυξης.

 

Υποβρύχιοι και παράκτιοι καθαρισμοί σε 5 ακόμα σημεία της Ελλάδας

Το ταξίδι αυτό συνεχίστηκε για τη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης που φέτος έβαλε στόχο να κάνει Plastic Free μερικούς ακόμα τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας. Τα Χανιά, η Χαλκιδική, η Σαντορίνη (για δεύτερη φορά), η Κέρκυρα, η Ρόδος και η Κως είναι τα μέρη που επέλεξαν αυτή τη φορά οι δύο συνοδοιπόροι για να πείσουν τους κατοίκους ότι αξίζει να δοκιμάσουν να ζήσουν την καθημερινότητά τους με έναν πιο βιώσιμο τρόπο.

«Πρόθεσή μας είναι να μειώσουμε την αλόγιστη χρήση του πλαστικού. Να γίνει η ανακύκλωση δεύτερη φύση μας. Να επενδύσουμε στη δυναμική της κυκλικής οικονομίας. Να προστατεύουμε τις ακτές και τις θάλασσές μας. Έχοντας πολύτιμο συνοδοιπόρο το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, δυναμώνουμε τη δέσμευσή μας για μία Ελλάδα χωρίς πλαστικό», τόνισε χαρακτηριστικά η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.

Οι υποβρύχιοι και παράκτιοι καθαρισμοί αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς μέσω των πεδίων δράσης REmove και REcycle.