Sponsored Content

 

 

 

Όραμά της είναι να συνεχίσει να προσφέρει στην κοινωνία νερό άριστης ποιότητας με μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα και να αξιοποιεί τις ήπιες μορφές ενέργειας, χωρίς να επιβαρύνεται το περιβάλλον, εξοικονομώντας ενέργεια.

Η υιοθέτηση των αρχών της κυκλικής οικονομίας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προστασία των φυσικών πόρων των οποίων η αξιοποίηση αποτελεί για την ΕΥΔΑΠ σημαντική επιχειρηματική προσέγγιση και δέσμευση για την προστασία του περιβάλλοντος.

Από το αρχείο της ΕΥΔΑΠ – ΕΥΗΝΟΣ

Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΥΔΑΠ στοχεύει στο καλύτερο ισόρροπο αποτέλεσμα τόσο για τον Άνθρωπο όσο και για το φυσικό περιβάλλον, τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον. Η στρατηγική της είναι βασισμένη στην επίτευξη μιας ισορροπημένης και αειφόρου ανάπτυξης προς όφελος όλων των ενδιαφερομένων μερών.

Η ΕΥΔΑΠ έχει ήδη υλοποιήσει και συνεχίζει να υλοποιεί σημαντικό αριθμό έργων ύδρευσης και αποχέτευσης, καθώς και έργα υποδομών και ενίσχυσης του δικτύου της, προκειμένου να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της, όσον αφορά τη διαχείριση του κύκλου του νερού, με συνέπεια και αξιοπιστία. Αποστολή της είναι να παρέχει ποιοτικό νερό στους πολίτες και να το αποδίδει στο περιβάλλον καθαρό, με γνώμονα την κοινωνική ευαισθησία και την περιβαλλοντική συνείδηση.

ΚΕΛ – Μεταμόρφωση

Παράλληλα, έχει εντάξει την υλοποίηση έργων αποχέτευσης στην Ανατολική Αττική που στοχεύουν στην ολοκληρωμένη διαχείριση των λυμάτων της περιοχής με δυνατότητα επαναχρησιμοποίησης των επεξεργασμένων εκροών για τη διασφάλιση του μέγιστου περιβαλλοντικού οφέλους.

Ταυτόχρονα, η ΕΥΔΑΠ επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, ο οποίος αποτελεί στρατηγική της προτεραιότητα. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ΕΥΔΑΠ αποσκοπεί στην ενίσχυση της ευελιξίας και της αποδοτικότητάς της, ενώ παράλληλα βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει προς όφελος όλων των ενδιαφερομένων μερών.

Με τα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού προωθείται η αναβάθμιση των υπηρεσιών της με σκοπό τη βελτίωση της εξυπηρέτησης, της αλληλεπίδρασης και συνεπώς της καλύτερης επικοινωνίας με τον πελάτη. Η κατανόηση των αναγκών του πελάτη είναι μια συνεχής προσπάθεια για την οικοδόμηση σταθερής σχέσης εμπιστοσύνης που διασφαλίζει ταυτόχρονα την ικανοποίηση των αναγκών του, αλλά και την εταιρική συνέχεια και ανάπτυξη.

Φράγμα Μαραθώνα

Η ΕΥΔΑΠ, λοιπόν, δεσμεύεται να ακολουθεί μια στρατηγική βιωσιμότητας βασισμένη στην προστασία του περιβάλλοντος με χρήση καινοτόμων και ολιστικών λύσεων, συμμετέχοντας ενεργά στην εθνική και ευρωπαϊκή προσπάθεια μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Ταυτόχρονα, με γνώμονα την εταιρική κοινωνική της ευθύνη, ενισχύει την ικανοποίηση των εργαζομένων και των πελατών.