Ρυθμό ανάπτυξης ύψους 11% στα έσοδα του τρίτου τριμήνου ανακοίνωσε ο τεχνολογικός κολοσσός της Alphabet, με τις επιδόσεις του να επανέρχονται σε διψήφιο νούμερο για πρώτη φορά εδώ και πάνω από ένα χρόνο, χάρη στην ανάκαμψη των διαφημιστικών εσόδων. Η ανακοίνωση των επιδόσεων της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο έγινε μετά το πέρας της συνεδρίασης της Τρίτης, στη Wall Street.

Συγκεκριμένα η μητρική της Google ανακοίνωσε συνολικά έσοδα ύψους 76,69 δισ. δολαρίων έναντι των 75,97 δισ. που περίμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με την Refinitiv.

Τα δε, κέρδη της ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 1,55 δολάρια, ήτοι επίσης υψηλότερα σε σχέση με τις προβλέψεις των αναλυτών που τα περίμεναν στα 1,45 δολάρια.

Στα επιμέρους στοιχεία που ανέφερε η εταιρεία ξεχώρισαν τα έσοδα από τη διαφήμιση στο YouTube που ανέβηκε στα 7,95 δισ. δολάρια και η διαμόρφωση των εσόδων από το Google Cloud στα 8,41 δισ. δολάρια. Το τελευταίο στοιχείο, πάντως, προβλημάτισε τους επενδυτές, καθώς πρόκειται για επίδοση κάτω του αναμενόμενου (στα 8,64 δισ. δολάρια) για τον στρατηγικής σημασίας ανερχόμενο κλάδο.

Η τελευταία αυτή εξέλιξη ώθησε καθοδικά τη μετοχή της στο after-hours trading του αμερικανικού χρηματιστηρίου.

Οι επενδυτές προβληματίζονται και για τις δικαστικές περιπέτειες που αντιμετωπίζει η εταιρεία, που βρίσκεται αντιμέτωπη με δύο συλλογικές αγωγές από το αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης με κατηγορίες για κατάχρηση εξουσίας και αθέμιτο ανταγωνισμό, ενώ προσπαθεί παράλληλα να απωθήσει τις πιέσεις που δέχεται στην Ευρώπη από την Κομισιόν για τη διάσπαση των διαφημιστικών της τμημάτων.

Διαβάστε ακόμη

Αποκάλυψη: Πώς η Ελλάδα έχασε έσοδα ΦΠΑ 3,2 δισ. ευρώ (πίνακας)

OHE: H σκοτεινή πλευρά των crypto – Το υπέρογκο κόστος για ηλεκτρική ενέργεια και περιβάλλον 

Εξάρχου: Δυναμικά στο προσκήνιο η Ελλάδα – Μεταρρυθμίσεις στην Ευρώπη για το χάσμα Βορρά – Νότου

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ