Η ηγέτιδα στο διαδικτυακό λιανικό εμπόριο Amazon θα δοκιμάσει αν οι πελάτες της είναι επιφυλακτικοί στην επαφή με τους υπαλλήλους της όταν παραδίδουν τα δέματα σε αυτούς, επεκτείνοντας ένα πρόγραμμα παράδοσης στα γκαράζ των σπιτιών τους.

Το εν λόγω πρόγραμμα το οποίο βρίσκεται ήδη σε ισχύ σε 50 πόλεις και αφορά τους Prime συνδρομητές, θα επεκταθεί σε σχεδόν 4.000 πόλεις στις ΗΠΑ.

Το πρόγραμμα Amazon Key όπως ονομάζεται, ξεκίνησε στα τέλη του 2017 και βάσει αυτού, η παράδοση των δεμάτων γίνεται μέσα στα σπίτια των καταναλωτών, τα οποία όμως διαθέτουν έξυπνες κλειδαριές.

Αντίστοιχα οι οδηγοί της Amazon εξοπλίζονται με ένα κωδικό μία χρήσης, τον οποίο και χρησιμοποιούν για να εισέλθουν στις οικίες των πελατών.

Η εταιρεία χαρακτήρισε την υπηρεσία ως τρόπο να περιορισθούν οι κλοπές και την συνοδεύει με μια εσωτερική κάμερα για να καθησυχάσει τους καταναλωτές. Ωστόσο, η προσφορά της υπηρεσίας έχει πυροδοτήσει ανάμικτες κριτικές και έκτοτε η Amazon στράφηκε στα γκαράζ, καθώς και στους χώρους αποθήκευσης, μια υπηρεσία που είχε σταματήσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19, εντούτοις μετά τα νέα lockdowns και την αποφυγή των προσωπικών επαφών, ακούγεται ιδανική.

Οι καταναλωτές πρέπει να διαθέτουν την εφαρμογή ελέγχου πόρτας γκαράζ myQ. Η Amazon δήλωσε ότι θα ξεκινήσει επίσης την παράδοση ειδών παντοπωλείου από την Whole Foods Market ή την Amazon Fresh στα γκαράζ των πελατών. Αυτή η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη πρώτα σε επιλεγμένες περιοχές του Σικάγου, του Ντάλας, του Λος Άντζελες, του Σαν Φρανσίσκο και του Σιάτλ, με περισσότερες πόλεις να είναι προγραμματισμένες για αργότερα, όπως ανέφερε η εταιρεία.