Η νεοφυής εταιρεία διαδικτυακών αγορών η οποία διαθέτει βίντεο με κριτικές προϊόντων που δημιουργούνται από τους αγοραστές, με ονομασία Flip, συγκέντρωσε 144 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του νέου γύρου χρηματοδότησής της, καθώς επιδιώκει να ανταγωνιστεί τις εταιρείες Amazon και TikTok.

Με επικεφαλής την Streamlined Ventures, ο γύρος χρηματοδότησης ανεβάζει την αποτίμηση της Flip στα 1,05 δισ. δολάρια, συμπεριλαμβάνοντας επένδυση 50 εκατ. δολαρίων από την εταιρεία διαφημιστικού λογισμικού AppLovin Corp.

Η Flip προσπαθεί να διαφοροποιηθεί προσφέροντας μόνο επώνυμα προϊόντα που προωθούνται μέσω κριτικών βίντεο που γίνονται από τους αγοραστές.

Οι χρήστες περιηγούνται μεταξύ βίντεο-κριτικών για πολλά γνωστά προϊόντα, όπως μηχανές εσπρέσο, θήκες κινητών τηλεφώνων και κεριά, μεταξύ πολλών άλλων.

Τα αντικείμενα που παρουσιάζονται στον αλγόριθμο των αγοραστών βασίζονται σε ένα ερωτηματολόγιο που συμπληρώνουν κατά την εγγραφή τους.

Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Nουρ Αγκά δήλωσε ότι το Flip φιλοδοξεί να είναι «το τελευταίο ειλικρινές app στο διαδίκτυο», παρουσιάζοντας κριτικές από αγοραστές που πραγματικά αγόρασαν το προϊόν.

Σύμφωνα με το Bloomberg, οι χρήστες-κριτικοί κερδίζουν χρήματα με βάση τις προβολές και τις σχετικές πωλήσεις προϊόντων. Το Flip εισπράττει προμήθεια για κάθε πώληση και χρεώνει τις μάρκες οι οποίες μπορούν να επιλέξουν να κάνουν τις κριτικές των προϊόντων τους πιο ορατές στην εφαρμογή.

Το Flip βρίσκεται κάπου ανάμεσα στην Amazon.com Inc., η οποία προσφέρει ένα μείγμα επώνυμων προϊόντων και ανταγωνιστών ως απάντηση στα αποτελέσματα αναζήτησης και στο TikTok, το οποίο ανήκει στην ByteDance και το οποίο προβάλλει τυχαία βίντεο αγορών στις ροές των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης των χρηστών.

Περίπου 5 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν ήδη κατεβάσει την εφαρμογή Flip, σύμφωνα με τον Αγκά, ο οποίος αρνήθηκε να μοιραστεί τα μέχρι τώρα στοιχεία πωλήσεων της εταιρείας του.

Το Flip φαίνεται να απευθύνεται σε πιο εύπορους αγοραστές σε σχέση με την εφαρμογή Temu, η οποία έγινε γρήγορα φαινόμενο στις ΗΠΑ προσφέροντας προϊόντα χαμηλού κόστους που αποστέλλονται απευθείας από την Κίνα.

Η AppLovin, η οποία απευθύνεται κυρίως σε προγραμματιστές παιχνιδιών για κινητά, στοχεύει να χρησιμοποιήσει την επένδυση στη Flip για να ενισχύσει τη διεύρυνση της δυναμικής της στο ηλεκτρονικό εμπόριο. 

Η τεχνολογία Axon της εταιρείας μπορεί να αποτελέσει ένα ισχυρό εργαλείο για τις μικρές εταιρείες για τη διαχείριση των προϋπολογισμών ψηφιακής διαφήμισης, οπότε η Flip αποτελεί ιδανικό συνεργάτη, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Άνταμ Φορούγκι. Το λογισμικό της AppLovin βοηθά στην προώθηση των διαφημίσεων εφαρμογών σε χρήστες που είναι πιο πιθανό να τις κατεβάσουν.

Ο Ουλάς Νάικ, γενικός εταίρος της Streamlined Ventures στο Palo Alto της Καλιφόρνια, ήταν από τους πρώτους επενδυτές και στις δύο εταιρείες και παρουσίασε τους διευθύνοντες συμβούλους κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου την περασμένη Πέμπτη.

«Η συνεργασία μεταξύ των εταιρειών επιτρέπει στη Flip να εφαρμόσει τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης της AppLovin στη διαφημιστική της επιχείρηση, ώστε να μην χρειάζεται να ξοδέψει χρόνια και πολλά χρήματα για να δημιουργήσει τη δική της τεχνολογία», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε ακόμη

HSBC: Τι εκτιμά για πληθωρισμό και ανάπτυξη στην Ελλάδα φέτος και το 2025 (γραφήματα)

VORIA: Ολοκληρώθηκε η συνεδρίαση στο ΣτΕ – Προθεσμία έως 24/4 για την κατάθεση υπομνημάτων (pic)

ΟΛΠ: Σχέδιο για κατασκευή επιβατικού σταθμού κρουαζιέρας αξίας 80 εκατ. ευρώ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ