Νέα επένδυση στην κρουαζιέρα ύψους 80 εκατομμυρίων ευρώ προγραμματίζει η ΟΛΠ ΑΕ. Πρόκειται για την κατασκευή ενός υπερσύγχρονου επιβατικού σταθμού στη νέα προβλήτα η οποία θα λειτουργήσει το 2026.

Όπως ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας στη ενημέρωση των αναλυτών για τα αποτελέσματα του 2023 αυτός είναι ένας από τους λόγους που διατηρεί αυξημένη ρευστότητα και ακολουθεί αυξημένη μεν αλλά συγκρατημένη μερισματική πολιτική. Μέρισμα το οποίο διαμορφώθηκε σε 1,34 ευρώ το 2023.

Μετά την ολοκλήρωση το 2026 των υποχρεωτικών επενδύσεων ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ προγραμματίζεται η υλοποίηση επιπρόσθετων επενδύσεων που αφορούν εκτός από τον νέο επιβατικό σταθμό και ένα κέντρο Logistics αξίας 60 εκατομμυρίων ευρώ.

Για το 2024 η διοίκηση της ΟΛΠ Α Ε αισιοδοξεί ότι λόγω του τουρισμού τόσο η ακτοπλοΐα όσο και η κρουαζιέρα θα συνεχίσουν να έχουν θετικό πρόσημο.

Επίσης ανέφερε ότι το πλήγμα στο εμπορικό λιμάνι λόγω των επιθέσεων των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα είναι περιορισμένες.

Παραδέχτηκε η διοίκηση ότι αντιμετωπίζει πρόβλημα ανταγωνιστικότητας από άλλα λιμάνια της Μεσογείου εκτός Ε.Ε. λόγω της ένταξης της ναυτιλίας από την 1-1-2024 στο ευρωπαϊκό σύστημα εμπορίας ρύπων ΕU ETS που έχει ως συνέπεια να αυξάνει το λειτουργικό κόστος ενός πλοίου που προσεγγίζει ευρωπαϊκά λιμάνια και οι εταιρείες έχουν αρχίσει να κατευθύνουν τον στόλο τους σε μη ευρωπαϊκά λιμάνια της Μεσογείου.

Διαβάστε ακόμη

POS: Ηχούν «καμπάνες» €10.000-20.000 για πάνω από 10.000 επιχειρήσεις

Αττική Οδός: Με το βλέμμα στον Οκτώβριο του 2024 που λήγει η υφιστάμενη σύμβαση παραχώρησης

Στο «σφυρί» ακίνητα άνω του €1 δισ. μέχρι το φθινόπωρο – Η χαρτογράφηση των πλειστηριασμών (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ