search icon

Bloomberg

Γιατί η Puma «κόβει» τη χορηγία στην εθνική ομάδα ποδοσφαίρου του Ισραήλ

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της, η Puma επανεξέτασε το ρόστερ των εθνικών ποδοσφαιρικών προγραμμάτων

Η Puma θα… σφυρίξει τη λήξη της χορηγίας της στην ομοσπονδία ποδοσφαίρου του Ισραήλ μετά το 2024, καθώς η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών θέλει να επικεντρωθεί σε λιγότερες και πιο low profile συνεργασίες.

Η απόφαση δεν σχετίζεται με τον πόλεμο στη Γάζα που ξεκίνησε τον Οκτώβριο και ελήφθη στα τέλη του περασμένου έτους στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της Puma που ονομάζεται «λιγότεροι-μεγαλύτεροι-καλύτεροι», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. Η μάρκα έχει αντιμετωπίσει εκκλήσεις για μποϊκοτάζ σε ορισμένες αγορές λόγω της υποστήριξής της στην ομάδα του Ισραήλ.

Στο πλαίσιο της νέας προσέγγισης, η Puma θα αφήσει επίσης το συμβόλαιό της με την ποδοσφαιρική ομάδα της Σερβίας να λήξει το επόμενο έτος και θα προχωρήσει σε δύο νέες χορηγίες αργότερα μέσα στο 2023 και στις αρχές του επόμενου έτους.

Ο διευθύνων σύμβουλος Αρν Φρόιντ ανέλαβε την ηγεσία της Puma τον Νοέμβριο του 2022, όταν ο προκάτοχός του, Μπιόρν Γκούλντεν ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου της Adidas.

Όπως υπενθυμίζει το Bloomberg, ο Φρόιντ, ο οποίος εντάχθηκε στην Puma το 2011, βοήθησε στην ανάπτυξη της στρατηγικής της εταιρείας υπό τον Γκούλντεν. Από τότε που ανέλαβε την κορυφαία θέση, έχει προχωρήσει στην επανατοποθέτηση της Puma ως μάρκας υψηλότερης ποιότητας, εστιάζοντας στην αγορά των ΗΠΑ. Το πλάνο του περιλαμβάνει το λανσάρισμα αθλητικών ειδών ποδοσφαίρου, μπάσκετ και τρεξίματος σε υψηλότερες τιμές και τη σταδιακή κατάργηση φθηνότερων προϊόντων.

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής της, η Puma επανεξέτασε το ρόστερ των εθνικών ποδοσφαιρικών προγραμμάτων, λαμβάνοντας υπόψη στοιχεία όπως οι πωλήσεις και η συμμετοχή σε μεγάλα διεθνή τουρνουά. Το Ισραήλ δεν έχει προκριθεί στη διοργάνωση του Παγκοσμίου Κυπέλλου του αθλήματος εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια.

Η χρονική στιγμή της απόφασης είναι τυπική όταν πρόκειται για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη νέων φανέλων ομάδων, δήλωσε η Puma. Η μετοχή σημείωσε άνοδο έως και 2,4%. Οι μετοχές έχουν υποχωρήσει κατά 3,6% φέτος.

Οι Financial Times μετέδωσαν νωρίτερα την είδηση για τη απόφαση της Puma να τερματίσει τη χορηγία του Ισραήλ.

Διαβάστε ακόμη

5+1 παράγοντες που θα ανεβάσουν κι άλλο τις τιμές στα ακίνητα το 2024 (πίνακας + pics)

Λιανεμπόριο: Στόχος για πωλήσεις 11 δισ. ευρώ το δ΄ τρίμηνο – Αύξηση 10%

Ανησυχία στην εφοδιαστική αλυσίδα πετρελαίου από τις επιθέσεις των ανταρτών Χούτι στην Ερυθρά Θάλασσα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version