search icon

Bloomberg

H «παραπλανητική διαφήμιση» που αναμένεται να κοστίσει στην Tesla 2,2 εκατ. δολάρια

Η εταιρεία του Έλον Μασκ άλλαξε τη διαφήμιση στην κορεάτικη ιστοσελίδα της τον Φεβρουάριο, όταν η αρμόδια αρχή ξεκίνησε την έρευνά της

Η αντιμονοπωλιακή αρχή της Νότιας Κορέας θα επιβάλει πρόστιμο ύψους με 2,8 δισ. γουόν (2,2 εκατομμύρια δολάρια) στην Tesla για παραβιάσεις της νομοθεσίας περί διαφημίσεων.

Η Tesla πρόβαλε ψευδώς την αυτονομία και την ταχύτητα φόρτισης των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, καθώς και την εκτιμώμενη εξοικονόμηση κόστους καυσίμων, ανέφερε σε ανακοίνωσή της την Τρίτη η Επιτροπή Εμπορίου της Νότιας Κορέας. Η εταιρεία με επικεφαλής τον Έλον Μασκ άλλαξε τη διαφήμιση στην κορεάτικη ιστοσελίδα της τον Φεβρουάριο, όταν η αρχή ξεκίνησε τη σχετική έρευνα.

Η ρυθμιστική αρχή θα επιβάλει επιπλέον καμπάνα ύψους 1 εκατομμυρίου γουόν στην Tesla για παραβιάσεις του νόμου περί Ηλεκτρονικού Εμπορίου, λέγοντας ότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν παρείχε αρκετές πληροφορίες στους καταναλωτές σχετικά με την πολιτική ακύρωσης των αγορών. Η Tesla Korea δεν απάντησε αμέσως στα αιτήματα του Bloomberg για σχολιασμό.

Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, η Tesla είχε πουλήσει 45.812 ηλεκτρικά οχήματα στη Νότια Κορέα από το 2015 που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στη χώρα, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών. Έγινε η τρίτη μεγαλύτερη μάρκα πράσινων αυτοκινήτων με μερίδιο αγοράς της τάξης του 13%, ακριβώς πίσω από την Hyundai και την Kia.

Διαβάστε ακόμη

Με μεγάλη αύξηση στις τιμές πώλησης και τα ενοίκια έκλεισε το 2022 για Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη (πίνακες)

Συναγερμός στην ΕΕ για τον κορωνοϊό και τις νέες μεταλλάξεις – Στο τραπέζι νέα μέτρα λόγω έξαρσης στην Κίνα

SpaceX: Στα 137 δισ. η αποτίμηση της εταιρείας του Έλον Μασκ

Exit mobile version