search icon

Bloomberg

Hermes: Άλμα πωλήσεων στην Κίνα κόντρα στους αντιπάλους

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 17% σε 3,8 δισ. ευρώ (4,1 δισ. δολάρια) το πρώτο τρίμηνο παρά την επιβράδυνση των προϊόντων πολυτελείας

Η Hermes είδε τους Κινέζους αγοραστές να αγοράζουν τα πολυτελή προϊόντα της, καθώς ο κατασκευαστής τσαντών Kelly έδειξε την ανθεκτικότητά του εν μέσω μιας ευρύτερης επιβράδυνσης της ζήτησης για τον τομέα.
Οι πωλήσεις σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες αυξήθηκαν κατά 17% σε 3,8 δισ. ευρώ (4,1 δισ. δολάρια) το πρώτο τρίμηνο, ανακοίνωσε την Πέμπτη η Hermes International SCA. Αυτό ήταν περισσότερο από ό,τι ανέμεναν οι αναλυτές.

Οι μετοχές αυξήθηκαν έως και 1,3% στο Παρίσι πριν αντιστρέψουν τα κέρδη αυτά, καθώς οι επενδυτές είδαν ενδείξεις ότι η Hermes μπορεί να μην είναι απρόσβλητη από την επιβράδυνση που παρατηρείται στους ανταγωνιστές. Η μετοχή εξακολουθεί να έχει αυξηθεί περισσότερο από το ένα πέμπτο φέτος, κερδίζοντας την LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE και την ιδιοκτήτρια της Gucci Kering.

Η Hermes συνήθως απευθύνεται στους πιο εύπορους πελάτες, γεγονός που την καθιστά πιο ανθεκτική σε μια δύσκολη αγορά ειδών πολυτελείας. Η τύχη της έρχεται σε αντίθεση με τις προκλήσεις της Kering, η οποία προσπαθεί να ανατρέψει τη μεγαλύτερη μάρκα της Gucci – προσπάθειες που χρειάζονται χρόνο για να αποδώσουν καρπούς, σύμφωνα με το Bloomberg.

Τα έσοδα της Hermes στη βασική της αγορά της Ασίας και του Ειρηνικού, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, αυξήθηκαν κατά 14% σε 1,92 δισ. ευρώ την περίοδο, ενώ ο κρίσιμος τομέας δερμάτινων ειδών και ειδών σελοποιίας αυξήθηκε κατά 20%, και τα δύο καλύτερα από τις εκτιμήσεις.

Η Hermes είδε πιο ήπια κίνηση στην ευρύτερη Κίνα τον Μάρτιο μετά την κινεζική πρωτοχρονιά, με μια «ελαφρά διάβρωση» των πελατών που αγόραζαν πιο προσιτά προϊόντα, όπως τα μεταξωτά κασκόλ της. Αλλά αυτό αντισταθμίστηκε από τους αγοραστές που σπατάλησαν στα πιο ακριβά δερμάτινα, έτοιμα ρούχα και κοσμήματα, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Eric du Halgouet στους δημοσιογράφους σε μια κλήση.

Τα τμήματα αρωμάτων και ομορφιάς και μεταξιού της Hermes αυξήθηκαν κατά 4,3% και 7,9% αντίστοιχα κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Η επιβράδυνση των πωλήσεων των πιο προσιτών προϊόντων, όπως τα αρώματα, εκλαμβάνεται από ορισμένους επενδυτές ως ένδειξη ότι η Hermes μπορεί να υποφέρει ακόμη από την πίεση στον καταναλωτή μεσαίου εισοδήματος παγκοσμίως, έγραψε σε σημείωμά του ο αναλυτής της Morgan Stanley, Edouard Aubin.

Διαβάστε ακόμη: 

Mytilineos: Dual Listing σε Λονδίνο και Αθήνα

Εpsilon Νet: Διαπραγματεύσεις για στρατηγική συνεργασία με ξένο επενδυτή

Αλκοόλ – ηλεκτρονικό τσιγάρο: Ανησυχητικά ποσοστά κατανάλωσης στα παιδιά 11-15 ετών – Tι ζητά ο ΠΟΥ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version