Ο οίκος ειδών πολυτελείας Hermes International επέστρεψε στην ανάπτυξη καθώς η σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων «άνοιξε την όρεξη» των καταναλωτών για προϊόντα όπως οι τσάντες Birkin.

Στα δερμάτινα είδη, τα έσοδα του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 7,8% σε σταθερές τιμές, όπως δήλωσε ο κατασκευαστής της Birkin την Πέμπτη. Αξίζει τα σημειωθεί ότι οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 7%. Συνολικά, τα έσοδα ανήλθαν σε 1,8 δισ. ευρώ κατά τη διάρκεια της περιόδου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις κατά 100 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τον οίκο Hermes, είναι δύσκολο να εκτιμηθεί ο συνολικός αντίκτυπος της πανδημίας στις επιδόσεις της εταιρείας. Ωστόσο, επεσήμανε ότι η εταιρεία παραμένει πιστή «σ’ έναν φιλόδοξο στόχο για αύξηση των εσόδων της σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες» μεσοπρόθεσμα.

Η συσσωρευμένη ζήτηση που δημιουργήθηκε μετά από τα lockdowns, συνέβαλλε στην ανάπτυξη της Hermes, καθώς οι επιλογές των καταναλωτών να αποκτήσουν τις πολυτελείς τσάντες της εταιρείας και τα μεταξωτά φουλάρια Carré υπήρξαν περιορισμένες. Η εταιρεία περιορίζει τον αριθμό των αποκλειστικών προϊόντων που προσφέρονται σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα δημιουργώντας έλλειψη.

Τα δερμάτινα είδη αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των πωλήσεων της Hermes, οδηγώντας ορισμένους αναλυτές να αναρωτηθούν για τον βαθμό εξάρτησης της εταιρείας από μερικά εικονικά προϊόντα. Ωστόσο, η τελευταία διατηρεί όλο και μεγαλύτερο ποσοστό τσαντών εκτός αποθεμάτων, σύμφωνα με τον Edouard Aubin, αναλυτή της Morgan Stanley.

Η αύξηση των εσόδων επαναλήφθηκε στην ασιατική αγορά, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνίας, με οδηγό την όρεξη των Κινέζων αγοραστών. Εν τω μεταξύ, τα έσοδα σε Ευρώπη και Αμερική παρουσίασαν πτώση αλλά με βραδύτερο ρυθμό από ό,τι στο δεύτερο τρίμηνο.

Οι μετοχές της Hermes ανέκαμψαν από το χαμηλό του Μαρτίου, κλείνοντας με απόδοση-ρεκόρ την Τρίτη. Το απόθεμα έχει αυξηθεί κατά 20% για το τρέχον έτος.