Mε την Epic Games, δημιουργό του Fortnite συνεργάζεται o γαλλικός όμιλος ειδών πολυτελείας LVMH με στόχο τη δημιουργία ενός εικονικού κόσμου υψηλής ραπτικής με δοκιμαστήρια και επιδείξεις μόδας.

Η LVMH «θα χρησιμοποιήσει τα εργαλεία για τρισδιάστατες δημιουργίες της Epic για προϊόντα και εμπειρίες που καθηλώνουν, καθώς και νέες συλλογές και διαφημιστικές καμπάνιες», σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε την Τετάρτη. Η πλατφόρμα γραφικών Unreal Engine της Epic, για παράδειγμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία «ψηφιακών διδύμων», που επιτρέπουν στους χρήστες να δουν πώς θα φαίνεται και θα συμπεριφέρεται ένα φυσικό προϊόν πριν αυτό κατασκευαστεί.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου LVMH, Τόνι Μπελόνι, δήλωσε ότι τα εργαλεία της Epic θα βοηθήσουν επίσης την εταιρεία «να εμπλακεί πιο αποτελεσματικά με τις νέες γενιές που είναι εξοικειωμένες με αυτή την τεχνολογία».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Epic, Τιμ Σουέινι υπήρξε ένας από τους πιο ενθουσιώδεις υποστηρικτές του metaverse, το οποίο οραματίζεται ως μια καθηλωτική εκδοχή του διαδικτύου, όπου οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν, παίζουν παιχνίδια ή ολοκληρώνουν εργασίες ως ψηφιακό avatar. Το Fortnite της Epic εξελίχθηκε γρήγορα από ένα δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι πολλαπλών παικτών σε έναν διαδικτυακό χώρο, όπου οι άνθρωποι κοινωνικοποιούνται και μεγάλοι μουσικοί διοργανώνουν εικονικές συναυλίες. Η στρατηγική metaverse της εταιρείας περιλαμβάνει επίσης εργαλεία λογισμικού, τα οποία παρέχουν τα δομικά στοιχεία για τον εικονικό σχεδιασμό και τις ψηφιακές διαφημίσεις.

Καθώς η Epic και η ανταγωνίστριά της Roblox Corp. αναπτύσσουν τις δικές τους εκδοχές του metaverse, τα εμπορικά σήματα έχουν στρέψει την προσοχή τους σε αυτούς τους εικονικούς κόσμους, όπου συγκεντρώνονται νεαρότερες ηλικίες. Η Epic συνεργάστηκε με τη Ferrari πριν από δύο χρόνια για να φέρει μια εξαιρετικά ρεαλιστική έκδοση μιας Ferrari 296 GTB στο Fortnite, επιτρέποντας στους παίκτες να περιφέρονται στον κόσμο τους με στιλ.

Εν τω μεταξύ, η Roblox έχει γίνει πόλος έλξης για μάρκες μόδας υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένης της Ralph Lauren Corp., η οποία παρουσίασε την πρώτη της ψηφιακή σειρά μόδας στον ιστότοπο το 2021.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, oι Tommy Hilfiger και Gucci έχουν επίσης παρουσία εκεί, ενώ το σούπερ μόντελ Karlie Kloss εγκαινίασε μια εικονική πασαρέλα στην Roblox το 2022 μαζί με πέντε ψηφιακά pop-up καταστήματα για την προώθηση των εικονικών ρούχων της.

Διαβάστε ακόμη

«Άλμα» 17% για το φυσικό αέριο – Σε εγρήγορση οι traders (γράφημα)

Συμβαίνει στην Κίνα: Φθηνότερα εισιτήρια και χαμηλότοκα δάνεια για όσους έχουν καλή συμπεριφορά

H Siemens επενδύει 2 δισ. ευρώ σε εργοστάσια υψηλής τεχνολογίας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ