Μπορεί η ενεργειακή κρίση και η γενικότερη ακρίβεια των προϊόντων να έχει περιορίσει αρκετά τις επιλογές αρκετών όσον αφορά τη ψυχαγωγία, γεγονός που φαίνεται ότι δεν ισχύει για τους λάτρεις της σαμπάνιας.

Οι οπαδοί τους αφρώδους ποτού πολυτελείας είναι τόσο ενθουσιασμένοι ύστερα από την άρση των περιορισμών κατά του κορωνοϊού, με αποτέλεσμα η ζήτηση της Moet Hennessy να ξεπερνά την προσφορά.

Συγκεκριμένα, ο διευθύνων σύμβουλος της LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, Φίλιπ Σάους, δήλωσε στο New Economy Forum του Bloomberg, ότι είναι ένα βήμα πριν ξεμείνουν από απόθεμα – σε ορισμένες κορυφαίες ετικέτες – και είπε πως η τρέχουσα περίοδος έχει χαρακτηριστεί στο εσωτερικό του ομίλου ως «roarng 20’s». Παρόλα αυτά, έσπευσε να καθησυχάσει τους καταναλωτές αθώς το νέο έτος αναμένεται να αναπληρωθεί τα αποθέματα.

Ύστερα από μια αρχική ύφεση τις πρώτες ημέρες της πανδημίας, τα μεγαλύτερα ονόματα ειδών πολυτέλειας αναφέρουν μια φρενίτιδα δαπανών, καθώς οι καταναλωτές απελευθερώνουν τη συσσωρευμένη ζήτηση. Η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton κατάφερε να ξεπεράσει τις εκτιμήσεις των αναλυτών σε τέσσερα από τα πέντε κύρια τμήματά της στα πιο πρόσφατα κέρδη της, ενώ η Hermès International είδε τα έσοδα να αυξάνονται κατά 24%, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών διακυμάνσεων, παρά την αύξηση μιας σειράς τιμών προϊόντων.

Ενώ μέχρι στιγμής οι εύποροι καταναλωτές δείχνουν ότι εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ακριβά αγαθά, οι παγκόσμιοι οικονομικοί δείκτες πλέουν προς αντίθεση κατεύθυνση.

Ο πληθωρισμός αποτελεί βασικό στοιχείο αβεβαιότητας, δήλωσε ο Schaus στην εκδήλωση που διοργάνωσε το Bloomberg Media Group, τμήμα της Bloomberg LP, μητρικής εταιρείας του Bloomberg News. Μια αύξηση του κόστους των πρώτων υλών μπορεί να σημαίνει ότι η εταιρεία θα αυξήσει την τιμή ορισμένων προϊόντων κατά υψηλό μονοψήφιο ή χαμηλό διψήφιο ποσό, πρόσθεσε.

Διαβάστε ακόμη

Bitcoin: Πάνω από 100 εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν τα λεφτά τους

Νίκος Λαβίδας: Το στρατηγικό σχέδιο του νέου επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος

Το καμπανάκι των εκλογών χτύπησε, οι σφυγμοί του Εξάρχου ανέβηκαν, το δημοσκοπικό σφυρί… έπεσε και η Marriott θέλει Ελληνικό