Η κινεζική μάρκα μόδας Urban Revivo ετοιμάζεται να κατακτήσει τη διεθνή αγορά, ακολουθώντας τα βήματα της Shein, η οποία άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού στη βιομηχανία της γρήγορης μόδας. Με ήδη περισσότερα καταστήματα από τη Zara και την H&M στην Κίνα και ισχυρή παρουσία στη Νοτιοανατολική Ασία, η εταιρεία κάνει τώρα το μεγάλο άνοιγμα στη Δύση.
Την Παρασκευή, η Urban Revivo ανοίγει το πρώτο της κατάστημα-ναυαρχίδα στις ΗΠΑ, στο Soho της Νέας Υόρκης. Το νέο αυτό βήμα αποτελεί μέρος ενός φιλόδοξου πλάνου επέκτασης του ιδρυτή της, Leo Li, ο οποίος έχει προγραμματίσει 25 νέα καταστήματα εκτός Κίνας μέσα στο 2024. Μεταξύ αυτών, δύο νέα καταστήματα στο Λονδίνο, καθώς και σημεία πώλησης στην Ιαπωνία και τη Μέση Ανατολή. Αν όλα κυλήσουν σύμφωνα με το σχέδιο, το 2025 η παρουσία της Urban Revivo στο εξωτερικό θα αγγίξει τα 100 καταστήματα.
Το στοίχημα της παραγωγής εκτός Κίνας
Ο Li, αναγνωρίζοντας τη σημασία της τοπικής παραγωγής, σχεδιάζει να καταστήσει πιο ευέλικτη την εφοδιαστική αλυσίδα της εταιρείας του. Η παραγωγή ενδυμάτων θα ξεκινήσει φέτος στην Τουρκία για την αγορά της Ευρώπης, ενώ διερευνάται η σύναψη συνεργασιών στις ΗΠΑ για την εξυπηρέτηση των αμερικανικών καταναλωτών. Ο στόχος είναι τουλάχιστον το 50% των προϊόντων που πωλούνται στο εξωτερικό να κατασκευάζονται εκτός Κίνας, μειώνοντας έτσι το κόστος μεταφοράς και δασμών.
Από την Κίνα στη Δύση – μια νέα εποχή για τη μόδα
Όπως δηλώνει ο Leo Li, η είσοδος στην ευρωπαϊκή και την αμερικανική αγορά αποτελεί την πραγματική πρόκληση. «Ξεκινήσαμε στη Νοτιοανατολική Ασία το 2016, αλλά η παγκοσμιοποίηση στη μόδα συμβαίνει όταν καταφέρνεις να εδραιώσεις παρουσία στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Τώρα η παγκοσμιοποίηση μας είναι πραγματική».
Παρόλο που τα ετήσια έσοδα της Urban Revivo ανέρχονται σε περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια – ένα κλάσμα των εσόδων των Zara, H&M ή Shein – η δυναμική της ανάπτυξης δείχνει ότι οι κινεζικές επιχειρήσεις μόδας μπορούν να αποκτήσουν ισχυρό έρεισμα στις δυτικές αγορές.
Η διαφορά με τη Shein και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Σε αντίθεση με την Shein, που βασίζεται αποκλειστικά σε online πωλήσεις και χαμηλό κόστος παραγωγής, η Urban Revivo επενδύει σε φυσικά καταστήματα και ακριβότερα ρούχα. Οι τιμές της είναι τέσσερις έως πέντε φορές υψηλότερες από αυτές της Shein, στοχεύοντας καταναλωτές που αναζητούν premium fast fashion προϊόντα. Παράλληλα, η στρατηγική μεταφοράς της παραγωγής πιο κοντά στις αγορές-στόχους εξασφαλίζει ταχύτερη διανομή και μείωση των λειτουργικών δαπανών.
Ο Li πιστεύει ότι η επόμενη δεκαετία θα φέρει περισσότερες κινεζικές μάρκες στη διεθνή σκηνή, καθώς ο ανταγωνισμός εντός Κίνας είναι πλέον αδυσώπητος. «Όλοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να δημιουργήσουν κάτι νέο. Αυτό είναι σκληρό, αλλά και δημιουργικό. Στη μόδα, η ταχύτητα και η καινοτομία είναι τα κλειδιά της επιτυχίας», καταλήγει.
Διαβάστε ακόμη
Πλειστηριασμοί: Ποια «επώνυμα» και ξενοδοχειακά σφυριά θα χτυπήσουν αυτή την εβδομάδα (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα