Τη δημιουργία ενός νέου brand ανακοίνωσε η γνωστή αλυσίδα λιανικής πώλησης στον χώρο της ένδυσης, Hennes & Mauritz. Στόχος της σουηδικής εταιρείας, η άνοδος των πωλήσεων σε βασικές ευρωπαϊκές αγορές.

Το πρώτο κατάστημα Arket outlet θα ανοίξει τις πόρτες του στο Λονδίνο το ερχόμενο φθινόπωρο και θα πουλά, εκτός από ρούχα, μια περιορισμένη γκάμα επίπλων σπιτιού, σε τιμές ελαφρώς αυξημένες σε σχέση με το βασικό brand της.

Παράλληλα, η Η&Μ ανακοίνωσε τα κέρδη α’ τριμήνου, που ήταν μεγαλύτερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Θα ακολουθήσουν κι άλλα καταστήματα σε Βρυξέλλες, Κοπεγχάγη και Μόναχο, ενώ θα γίνονται και πωλήσεις online, αρχικά σε 18 ευρωπαϊκές αγορές.

Η Arket είναι η πρώτη νέα ετικέτα της H&M από το 2014.

Η εταιρεία αναζητά τρόπους να αντεπεξέλθει στον ανταγωνισμό από τον μεγαλύτερο αντίπαλο της, τον όμιλο Inditex SA, που έχει ρίξει μεγαλύτερη βαρύτητα στις online πωλήσεις.

Η μετοχή της H&M σημείωσε νωρίτερα άνοδο 3,6%.

Σε ό,τι αφορά τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε, τα προ φόρων κέρδη μειώθηκαν κατά 3,6% στα 3,21 δισ. κορώνες έναντι εκτίμησης για 3,03 δισ.