search icon

Bloomberg

«Πόλεμος» στα brands πολυτελείας: Ποιο μπορεί να ξεπεράσει τη Louis Vuitton (γράφημα)

Τι αναφέρουν οι αναλυτές της Citigroup – Τι εκτιμούν οι αναλυτές της HSBC για τον όμιλο LVMH

Η Hermès έχει τη δυνατότητα να ξεπεράσει τη ναυαρχίδα της LVMH, Louis Vuitton τα επόμενα χρόνια ως η μεγαλύτερη μάρκα της βιομηχανίας ειδών πολυτελείας βάσει του κύκλου εργασιών, σύμφωνα με τους αναλυτές της Citigroup.

Οι πωλήσεις του κατασκευαστή τσαντών Birkin πρόκειται να φθάσουν το «συμβολικό» επίπεδο των 20 δισ. ευρώ (21,3 δισ. δολάρια) έως το 2027 ή νωρίτερα, έγραψε ο Thomas Chauvet σε σημείωμά του με ημερομηνία 12 Απριλίου – ένα ορόσημο που η εταιρεία μόδας Louis Vuitton έφθασε το 2022. Η Hermès είχε έσοδα σε επίπεδο ομίλου ύψους 13,4 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2023.

«Η Hermès διαθέτει ένα από τα πιο προβλέψιμα προφίλ ανάπτυξης, περιθωρίου κέρδους και ταμειακών ροών στον κλάδο των ειδών πολυτέλειας», δήλωσε ο Chauvet. Ο αναλυτής υπογράμμισε την τιμολογιακή στρατηγική της γαλλικής εταιρείας, η οποία κυμαίνεται από προσιτή έως υπερπολυτελή, τον έλεγχο της διανομής και τις ευκαιρίες ανάπτυξης σε κατηγορίες πέρα από τα δερμάτινα είδη, όπως τα έτοιμα ρούχα, τα ρολόγια, τα κοσμήματα και τα επιτραπέζια σκεύη.

Αν και υπήρξαν ανησυχίες σχετικά με την επιβράδυνση της ζήτησης για είδη υψηλών προδιαγραφών έπειτα από μια άνθηση μετά την πανδημία, οι μετοχές της Hermès έχουν ξεπεράσει τις επιδόσεις των άλλων μετοχών ειδών πολυτελείας με κέρδη 20% μέχρι στιγμής φέτος. Ένας δείκτης που παρακολουθεί τον κλάδο σημειώνει άνοδο μόλις 6,8% την ίδια περίοδο, ενώ η LVMH έχει αυξηθεί κατά 8,2%.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, η μετοχή κέρδισε 1,8% τη Δευτέρα, πλησιάζοντας στην τιμή-στόχο του Chauvet, δηλαδή στα 2.350 ευρώ. Ο ίδιος έχει ουδέτερη αξιολόγηση για την Hermès από την έναρξη της κάλυψης το 2020.

Η Hermès θεωρείται ότι δεν επηρεάζεται από την ύφεση του κλάδου, λόγω της έκθεσής της σε πολύ πλούσιους πελάτες και ενός μοναδικού επιχειρηματικού μοντέλου το οποίο καθοδηγείται από τη σπανιότητα. Η εταιρεία αναμένεται να ανακοινώσει τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στις 25 Απριλίου.

Ο όμιλος LVMH είναι ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο, με 75 μάρκες που κατασκευάζουν προϊόντα από τσάντες μέχρι σαμπάνια. Οι αναλυτές της HSBC έχουν εκτιμήσει ότι μόνο η Louis Vuitton παράγει περίπου το 50% της κερδοφορίας της LVMH και αντιπροσωπεύει το 26% των πωλήσεων.

Διαβάστε ακόμη

Βloomberg: Πού θα φτάσει το πετρέλαιο: Τι «βλέπουν» οι αναλυτές μετά την επίθεση του Ιράν

Εξάρχου (Intrakat): Η Ελλάδα οφείλει να δημιουργήσει μία οικονομία με σοβαρή παραγωγική βάση

«Δεν υπάρχει τίποτα που να μισώ περισσότερο, αλλά πρέπει να γίνει»: Ο Μασκ κάνει απολύσεις στην Tesla

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version