Έναν νέο «πονοκέφαλο» καλούνται να αντιμετωπίσουν οι προπονητές των ποδοσφαιρικών ομάδων της Αγγλίας, καθώς η έλλειψη ιδιωτικών αεροσκαφών φαίνεται ότι δυσκολεύει τις μετακινήσεις των κορυφαίων συλλόγων της Premier League. 

Το πρόβλημα οφείλεται στην απότομη αύξηση της ζήτησης για τσάρτερ στο Ηνωμένο Βασίλειο, κάτι το οποίο σημαίνει ότι οι ομάδες θα πρέπει να περιμένουν στην… ουρά, προκειμένου να βρουν αεροπλάνο για να μετακινηθούν.  

Και φυσικά, αυτό επηρεάζει άμεσα τον προγραμματισμό των προπονητικών επιτελείων, αλλά και τις επιδόσεις των ποδοσφαιριστών. Για τον λόγο του αληθές: 

Μετά την ήττα της Τσέλσι από τη Λιντς με 3-0 στα μέσα Αυγούστου, ο προπονητής των «μπλε», Τόμας Τούχελ, εξήγησε ότι η ομάδα επηρεάστηκε από το ταξίδι, καθώς δεν κατάφερε να βρει αεροσκάφος για να πετάξει, με αποτέλεσμα ο ίδιος ο προπονητής και οι βοηθοί του να προσφύγουν στη λύση του… λεωφορείου. 

Όμως και η Λιντς είχε τις δικές της δυσκολίες στον εκτός έδρας αγώνα με τη Σαουθάμπτον (2-2 το τελικό αποτέλεσμα), με την ομάδα να ναυλώνει τρία διαφορετικά αεροπλάνα, προτού φθάσει στον τελικό της προορισμό. 

Από την πλευρά της, η Νιούκαστλ αναγκάστηκε να αλλάξει αεροπλάνο, προτού ταξιδέψει στην έδρα της Μπράιτον, όπου αναδείχθηκε ισόπαλη χωρίς γκολ.  

«Ένα από τα προβλήματα των συλλόγων είναι ότι όλοι θέλουν ταυτόχρονα να ναυλώνουν ιδιωτικά αεροπλάνα, κυρίως τα μεγαλύτερα (για να χωρούν όλοι οι παίχτες και το προπονητικό επιτελείο» εξηγεί ο Sasha Ryazantsev, πρώην μέλος της διοίκησης της Έβερτον. Όμως, αυτό δεν είναι εφικτό, ιδίως από τη στιγμή που η ζήτηση αφορά κατά κύριο λόγο τα Σαββατοκύριακα, όταν και διεξάγονται οι αναμετρήσεις της Premier League.  

Η ναύλωση ενός αεροσκάφους 62 θέσεων από το Λονδίνο στο Νιούκαστλ κοστίζει περισσότερα από 80.000 λίρες, ενώ για ένα αεροσκάφος 100 θέσεων το κόστος αγγίζει τις 200.000 λίρες, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg, επικαλούμενο στοιχεία της εταιρείας Victor.  

Ας σημειωθεί ότι η ζήτηση για ιδιωτικά τζετ έχει αυξηθεί σημαντικά τους τελευταίους μήνες, εξαιτίας του γεγονότος ότι πολλές επιχειρήσεις τα προτιμούν πλέον για λόγους άνεσης και υγειονομικής προστασίας. Το πρόβλημα δε, κατέστη ακόμη εντονότερο, μετά την πρόσφατη κατάρρευση της βρετανικής εταιρείας τσάρτερ Jota Aviation.  

Διαβάστε επίσης:

Τα δύο φρέσκα γκάλοπ μετά τα γεγονότα, η Τράπεζα Κύπρου και το βαρύ πυροβολικό, η μέρα των ΕΛΠΕ και οι εξελίξεις στη Euromedica ///

Μύκονος: Το σφυρί για ακίνητο-«φιλέτο» στη Χώρα και ο πρίγκιπας (pics)

Αδελφοί Κοχ: Η αυτοκρατορία μιας πανίσχυρης οικογένειας